onsdag 19 maj 2010

Hur har ni andra det???

Hur är det igentligen i andra seperations "familjer" Hur har andra seperations barn det??? Kommer det någonsin bli bra??? Ibland känns det fan inte så :-( Ibland känns det som man kämpar i motvind... Men jag kommer aldrig att ge upp... Jag kommer kämpa för att mina tjejer ska få ha det bra och en lugn vardag... Frågan är bara när??? Och när ska han lära sig att det är INTE mig han "hjälper" utan att han finns för barnen... Och varför kämpar man ihjäl sig att förstöra för den andre ist för att bara vara tacksma att barnen kan ha det bra hos båda föräldrarna... Jag är jätte glad att tjejerna får det bättre hos sin pappa och att dom till och me fäller en kommentar att dom kan sakna honom...super tycker jag... Men nej ist ska man göra allt för att förgöra den andre...herregud...han har väl fått sitt igenom... Men han har tydligen blivit mer galen...
Och imon fyller den lilla norpan 25... Hoppas verkligen inte att han glömer hennes födelsedag som han glömde min 25 års dag... Tänk att sånt kan sitta så hårt i en... Det är hon faktiskt inte värd...hon är trots allt gullig mot mina tjejer... I år var det så underbart att fylla år... Ingen att bli så besvigen på och vara ledsen... Tänk alla dessa år man lagt ner sin själ på dennes födelsedag och fick noll tillbaks... Så i år var det en lättnad... Men hoppas han lärt sig något så norpan inte behöver bli lika besviken...

Och detta väder är ju lika labilt som vissa personer hehehehe... Igår var vi och stor handlade och när vi varit hemma med varorna beslöt jag och tejejerna att be ge oss in till stan och kolla avslutnings klännig åt Julia...
Gud så roligt det var att prova massa klänningar me Julia...hon är ju så underbar och vet vad hon vill ha :-D Underbara unge!!! Hon hittade en jätte fin rosa klänning me svarta prickar på :-) Och hon blev så fin :-) Till Ida fisen hittade vi en jätte söt tunika som hon kan ha på sin avslutning :-) Så båda tjejerna blev så nöjda och glada :-) Och när vi skulle gå hem i det fina vädret så började det regne :-( så tråkigt...men det var bara till att fortätta gå :-) Til slut skrattade vi bara :-D Gud vad jag älskar miga små tjejer :-) Dom är mitt liv verkligen :-) Dom gör livet värt att leva och förgyller varje minut av mitt liv... Imon är det dax att åka till pappa igen... Hoppas verkligen det går bra denna gången... Skulle verkligen behöva vila lite efter alla sjukdomar och sömnlösa nätter... Så jag har massa krafter igen tills på söndag när prinsessorna kommer hem igen :-)

Nu är det dax för sängen igen***

Natti natt på er

Inga kommentarer: