fredag 29 oktober 2010

Glasögonorm eller??? Hahaha

Nu har jag haft så enormt ont i huvudet en längre tid... Så i torsdag uppsökte jag faktiskt optiken... Tänkte det är ju bäst att kolla upp ögonen innan man går till läkaren om huvudvärken håller i sig... Trodde ju absolut INTE att det skulle vara något avvikande...men så fel jag hade... Men en förklaring till huvudvärken fick jag :-S Japps...nu blir de glasses... OMG säger jag bara... Över synt och brytnings fel på båda ögonen :-S inte konstigt man haft huvudvärk... Kan säga att jag behövde någon dag att smällta detta och sen skulle man tydligen hitta ett par glasses oxå :-P Kan säga fan så svårt... Det är ju en hel djungel det där men glasögon... Och fan vad dyrt... Helt sjukt... Men nu har jag iaf skickat efter ett par så jag hoppas det blir ok... Kommer nog ta ett bra tag innan jag vänjer mig vid det... Och mina ögonfransar skarapar ju emot :-S Nej...kan säga att jag inte alls är bekväm i detta... Men men vad ska man göra...





Hoppas dessa kan bli bra :-S hihi

Ikväll är Jullan iväg på Halloween disco i skolan :-) Hon var så spänd inför det kan jag säga :-) Vi fixade till henne som tusan och hon blev jätte nöjd :-) Världens sötaste "jävul" hehehe
Men hon var lite nervös för spökrundan som brukar hållas ute...eftersom hon har ont i knät igen och använder kryckorna igen fast mest ute...hon fixar det rätt bra utan dom inne :-) Men tråkigt att hon fått ont igen... Men nu har vi ökat medicinerna igen så får vi se vad som händer... Hon ska bli kallad till röntgen nu oxå så dom kollar upp allt och det känns bra.




Nu ikväll har jag och Ida massa fredags mys :-) Skönt att få rå om henne lite själv en mys kväll :-) Hon sitter bara och gosar och kramas hela tiden *lovely* <3

Ha det gott... Och tänk på en sak... Läger er inte i det ni inte har med att göra... Man blir bara så jävla irriterad... Ta hand om ditt eget ist... Det verkar ju finnas en hel del där :-P

Inga kommentarer: