söndag 24 oktober 2010

Nu var helgen slut...

Gud vad fort allt går :-P Nu är denna helgen oxå slut. Jullan fick jag tyvärr hämta i torsdags kväll... Suck... Om jag bara visste vad som händer. Går ju inte att detta fortsätter. Plus att när jag får hämta henne så sent blir hon ju så trött dagen efter. Sen kan jag ju aldrig koppla av...eftersom jag vet hon ringer och vill hem... Måste få ordning på detta för allas skull...
Men sen i fredags stannade hon :-) Själv var jag i skolan på lite lektion och sen hem studie... Det är mycke men roligt :-) På eftermiddagen kom söta Anna för att få sina nails fixade :-) Denna gången blev det RÖTT!!! Men dekor på... As snyggt blev det :-)
Denna helgen hade jag bestämt mig för att bara "vara" och sova... Men inte fasen kunde man sova något... Kroppen kunde verkligen inte slappna av...grrr... Så typiskt... Men men...
I lördags var det ju dax för Talangs deltävling nr 2 och Julllan ville naturligtvis att jag skulle komma ner. Men denna gången tog jag med mig en filt för att sitta på med tjejerna... Man orkar ju verkligen inte stå i över en timme... Det blev jätte mysigt me tjejerna och alla deras kompisar oxå :-) Det var fullt på filten kan jag lova :-O hihi I pausen blev det lite fika :-) Så mysigt me mina sessor :-) Ida var jätte gosig... Sen hade jag planer på att åka till kna för att kolla lite skor och Jullan skulle absolut me. Men hon fick själv fråga M och K om hon fick. Jag visste ju inte alls vad dom hade för planer plus att det var ju M´s helg. Men det gick bra och vi hittade ett par till både Jullan och Ida :-) Så skönt... Sen hittade Jullan en varsin jeans klänning me polo till inne på HM. Och Idas klänning gav hon till henne idag och hon blev super glad :-) Och söta Helena var me och förgyllde dagen oxå :-) När hon är med kan man absolut inte ha tråkigt kan jag lova :-)
Tack gumman!!!

Julia och Idas klänningar och skor :-)

















Idag ville Jullan att jag skulle hämta dom hos M. Dom hade ändrat i sina rum sa hon. Självklart kan jag lika väl hämta... Och när jag kom dit skulle dom visa runt mig :-) Men nu har dom inte längre ett varsit rum, nu delar dom på Jullans gamla rum. Det var väldigt trångt men fint. Och tjejerna var jätte nöjda och det är allt som betyder... Idas gamla rum var fullt installerat med M´s musik saker och datorn...naturligtvis... Ida hade tydligen inte alls gillat att bli av med sitt rum. I billen var hon lite ledsen men sen blev hon gladare när hon insåg att det kunde bli mysigt :-) Men gillar inte riktigt Julias förklaring... "jag är ju ändå inte där så ofta sa pappa så då behöver ju inte ett rum stå tomt hela tiden"...hmmm nu vet ju inte jag vad som är sagt eller inte men från början var det ju så super viktigt att dom skulle ha ett varsit rum...men tydligen inte längre... Här hemma delar mina sessor på ett stort rum och det funkar verkligen super... Visst önskar jag att jag kunde ha råd med en större lgh så dom fick egna rum men men... Det är inget dom klagasr över iaf. Och det är ju skönt.

Imon blir det att ringa min läkare igen...bläää nu har det gått två veckor sen jag slutade me sprutorna och det har bara varit en dag som jag inte haft feber :-( Och denna jävla hals...fan vad ont det ständigt gör... Jag kan verkligen inte ha det så här... Har ju ingen ork till något... blää blää blää säget jag bara...

Idag var jag inne hos goa Terese...PÅ FÖRLOSSNINGEN... Shit vilken konstig känsla... Men underbart att veta att jag inte var där för att "trycka" hahahahaha
Terese stackarn är "liggade"... Får inte vara uppe alls mer än att gå på toa... Dom små bustrollen vill troligen ut MYCKE tidigare... Känner mig rätt orolig för min vän och busarna...men kändes så skönt att träffa henne idag. Snackade en massa skit hihihi...nice... Men en del allvar blev det oxå... Nu håller jag mina tummar på att dom stannar så länge som möjligt... Ska ta en tur in i vecka och hålla henne lite sällis tänkte jag... Så det händer något för henne :-)

Nu blir det sängen snart... Och där inne ligger redan två tjejer... Dom skulle verkligen INTE sova i sina sängar... Ida var faktiskt lite ledsen ikväll och ville hem till M igen... Men mellan gråten glömde hon bort sig och började prata om allt annat... Måste vara jätte jobbigt att "slitas" mellan mammma och pappa... Fyyy...inte roligt... Men hon blev glad rätt snabbt ändå... Men lider med henne...

Natti natt på er!!!

Inga kommentarer: