torsdag 21 oktober 2010

Sååå GLAD

Nu äntligen har lilla Hedda kommit till världen <3 Stort Grattis Marie och Henke!!! Det ska bli så roligt att få se ett till underverk :-) Hon var tydligen väldigt lik söta Elli, kan det bli bättre ;-) hihi Marie ringde drygt en timme efter Heddas ankomst och gud så pigg hon lätt... Är sååååå GLAD att plutten är här nu <3 TJOOO...hihihi




Nu har mina prinsessor åkt till M för helgen. Men vi får se om Julia stannar ikväll... Imorse vill hon inte sova kvar...men jag hoppas hon ändrar sig och klarar av det... Skulle verkigen behöva sova lite inatt :-S Och lite imorgon oxå :-P Sen måste jag till skolan imon... Lektion kl 11 och sen fortsatt plugg :-) Blir att ligga i lite i helgen. Men tur det är roligt :-)
Sen imon kommer söta Anna och ska få sina naglar fixade :-) Alltid lika roligt att fixa hennes nails :-)

Igår var jag nere en lite runda på stan och kollade in vinter kläder åt tjejerna... Mamma och Jörgen kom och höll mina söta sällis undertiden. Skönt att få komma ut lite när man varit hemma några dagar med tjejerna...
Jag hittade varsina termobyxor till dom och en Jacka till Ida... Är lite osäker på jackan men man "fick" den... Köp 3 betala för 2 liksom...och eftersom jag ändå skulle ha 2 termobyxor..sååå blev det ju en jacka oxå... Ida blev jätte glad :-) Sen sprang jag inom kapphal som hade halva rea priset... :-P hihi Men hittade bara en varsin skjort-tunnika till dom och ett par mjukisar till Jullan. Men glada tjejer fick jag iaf :-) Dom är så tacksamma för allt dom får... Spelar ingen roll igentligen vad det är... Känner mig så stolt över dom... Lilla Ida är tex glad över att få välja sitt eget bröd hihihihi söting... Det behöver liksom inte vara en massa leksaker eller kläder... Men visst mina tjejer är väldigt involverade i vad vi köper hem. Vi köper det vi äter...visst testar vi en massa nytt och det tycker vi är jätte kul alla tre... Så det är kanske därför dom inte är några jobbiga barn som ska ha "allt". Vad vet jag...duktiga är dom iaf :-D







Idag har jag och Ida pratat lite med Madde via Skype :-) Så mysigt :-) Men tycker det är rätt svårt att prata ibland när man "ser" varandra...hihi Jag älskar att se syster så klart men hatar att se mig själv :-( Fy så ful man är hehehe. Ida tyckte det var jätte roligt att se Maddis och Ester :-) Känns som hon var på fika hemma mamma sa hon hihihihi söting... Skönt att man kan göra så eftersom man har så långt mellan sig... Är så stolt över henne och vad hon fixar runt sig :-) Inte lätt att flytta till ett ställe som är precis tvärtom... Hon är så super duktig <3

På lördag är det dax för Talangs deltävling 2. Jullan vill jag går ner och möter upp henne igen :-) Klart jag gör det... Plus att det är roligt att se barnen som uppträder :-) Sen som Jullan säger: Så får jag gosa lite med dig mamma hihi. Myssss...

Ikväll ska jag ta och kolla lite film tänkte jag. Bara ta det lugnt och lägga mig i tid. Mysa lite med Nova :-D Fast hon ligger redan på soffkanten och sover hihi

Inga kommentarer: