tisdag 26 oktober 2010

Vill tömma min "ryggsäck"

Gud vad man bär med sig... Och gud så chockad man blir ibland när man får vissa frågor. Idag har det varit väldigt känslosamt efter ett möte jag var på i morse. Mycke som gick upp för mig och fick en ny helhets bild... Märkligt hur man kan vara "instängd" utan att veta om det... Kan bli rätt arg på mig själv att jag varit så blind... Idag känner jag enorm bitterhet och ilska. Hur fan kunde man vara så jävla blind...GRRRR... Men jag är så glad att mitt liv är så underbart som det är nu :-) Jag njuter verkligen varje dag och tar till vara på dagen. Och njuter verkligen varje minut med tjejerna och lever mera idag :-)
Något jag undrar över...är verför är det så viktigt att "träffa" någon. Ständigt samma fråga... Och ärligt...så går det ju inte träffa någon om man inte själv vill eller??? Jag drar mig verkligen undan om det skulle" dyka" upp något... Vill verkligen inte träffa någon nu... Trivs så bra me livet som det är och har så mycke som jag vill fokusera på ordentligt just nu. Så varför är det då så viktigt för alla andra att man ska träffa någon??? Nej låt mig leva :-) hihi

Idag var jag och klippte mig :-D ÄNTLIGEN... Jätte länge sen jag gjorde det... Och som alltid blir jag så super nöjd när jag går därifrån. Och idag var jag jätte osäker på hur jag skulle klippa mig... Gillade verkligen att jag fått lite längd på det nu men samtidigt så vill jag ha tillbaks mitt halvkorta.... Och det blev att klippa av de :-P Och så snyggt blev det :-) hihi Men vad kan det annars bli med en frisör som Linnea...hon är verkligen världs bäst :-) Till och me Julia säger det... Hon vill absolut inte gå till någon annan än henne... Har man en frisör så har man som hon säger ;-) Passade ju naturligtvis på att beställa klipp tid till tjejerna oxå :-P Så om två veckor är det dax för dom :-) Super glad blev dom när jag berättade det :-)
Sen beställde jag faktiskt en optiker tid till mig idag... Har ju haft så förbannat ont i huvudet den sista tiden :-( Och jag läser ju rätt mycke nu... Så vi får väl se...

När jag hade hämtar tjejerna idag åkte vi för att leta efter innegympa skor till Julia... Fasen vad sånt är dyrt :-( Men hon måste ju ha ett par... Suck... Pengarna bara rullar iväg... Men hur var det nu... Barnen kostar ju bara 500kr max per månad...hahahahaha Märks att denne aldrig varit me...hahaha jaja... Vi lyckades hitta ett par bra skor på team sportia och Julia blev jätte nöjd. Hon testade skorna idag på Idas gympa och gud vad hon springer annorlunda med skor än utan. Hon har ju lite problem när hon springer för hon springer så "tungt" och får liksom inten fart. Men idag när jag observerade henne med skorna på så sprang hon faktiskt på ett helt annat sätt...lite lättare på något vis. Och det är ju bra. Och det funkade super bra med knät oxå :-) Känns underbart att hon slipper ha ont. Hon skuttade och sprang helt obehindrat :-) Super NICE!!!

Imon är det dax för skolan igen... Var där idag en sväng men det är så super svårt att konsentrera sig ibland när det är många där nere och 50% pratar Allah språket :-P Det skär liksom i öronen och man tappar fokus. Så idag åkte jag hem och satt mig ist. Och idag gjorde jag mitt förta själv test och det gick super :-) Så nu är jag inne på mitt första "uppdrag" som ska lämnas in :-S Men det ska bli roligt imon och fortsätta :-)

Nej nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen se en film tänkte jag :-)

Ha det bäst till näst***

Inga kommentarer: