söndag 10 oktober 2010

Ny vecka :-D

Äntligen är denna helgen över :) Och äntligen mår jag bättre :-) Fast känner mig fullt "drogad" eller nått... Snacka om kroppen påverkas av all medicinering... Men pigg är jag :-D Har verkligen bara försökt vila så mycke jag kunnat denna helgen tjejerna varit iväg. Med lite undantag från igår... Då var det Talang nere i stan och jag hade lovar Jullan gå med henne så jag möte upp henne, Ida och K faktiskt och sen kollade vi in alla talangerna. Gud så duktiga och modiga dom är :-) Min Jullan ska vara med delfinal 3 och det ska bli så roligt att se :-) Jag hade varit super nervös... Men än så länge är hon inte det :-) Det kommer gå jätte bra tror jag :-) Jag är redan stolt ;-) hihi

Sen fixade jag Julias naglar lite på eftermiddagen :-) Hon behövde lite mamma tid sa hon :-) Hon är för söt...
Men idag kom tjejerna hem igen och det känns alltid lika underbart när dom varit borta över helgen :) Och man märker att det lägger sig ett sånt lugn och det så skönt :-) Fast i helgen har det verkligen gått bra tror jag och dom har "stannat" dom dagarna dom skulle... Så lite framgång är det. Ikväll har vi super myst och busat innan sängen tog över... Och dom somnade direkt. Så nu är det snart dax för mig oxå att inta sängen... Imon ska jag med Jullan i skolan och Ida ska vara några timmar hos mormor så länge :) Det ska bli jätte roligt att få följa med och Julia ser fram emot det jätte mycket :-) Sen ska jag hämta Ida vid 13 tiden för då är det syskon fotografering...

Natti natt på er <3

Inga kommentarer: