onsdag 5 januari 2011

5 dagar kvar...

Nu är det bara fem dagar kvar tills skolan börjar :-P Ska bli roligt faktiskt :-) Men är lite nervig hihi Och rätt nyfiken på hur dom kommer lägga upp allt... Ja det återstår att se...

Idag har jag och tjejerna varit hos Katrin och Co. Det var så länge sen jag träffade hennes tjejer och gud så dom hade växt... Såååå söta och goa är dom ju... Och oj vad jag och Katrin hade massor att prata om :-P Man blir snart inte förvånad över saker längre... Skrattade gott med henne :-) Och Ida tyckte det var jätte roligt att stå lite i centrum hihi Jullan åkte med Isa till Kreaktivum efter 1.5 timme ungefär så hon han inte med så mycke... Men hoppas vi kan ses snart igen :-)

Ida med Elenor och Madeleine!!!



Elle och Mallan försöker spela med Ida :-P


Lilla Nova är nog lite dålig :-( Inatt vid halv två började hon att spy och höll på i nästan tre timmar till och från... Sista gången kom det "upp" lite julgransglitter :-( inte alls bra... Men sen var hon pigg på fm och vi som sagt åkte till Katrin och Co. Men när vi kom hem hade hon spytt jätte mycket stackarn :-( Och har spytt flera gånger nu ikväll igen... Tycker så synd om henne... Pratade med veterinären innan och vi skulle höras av imon igen... Svårt att säga vad det är... Men hon ville jag skulle ta febern på henne...OMG säger jag bara... det var fan inte det lättaste... Och blöder på magen gör jag nu oxå kan jag säga...ajajajaj. Men hon hade ingen feber iaf och visst var det skönt... Men hon är slö och sover massor... Blir verkligen super orolig... Så det blir nog till att vara vaken större delan av natten igen :-(

Imon kommer min goa pappa och hans fru ner :-) Det ska bli så super roligt och vi alla har längtat såååå mycket... Så imon fm ska jag fixa det sista innan dom kommer :-) Sen sak jag bara njuta hela helgen med dom :-)

Sov gottit allihopa!!!

XOXO***

Inga kommentarer: