lördag 29 januari 2011

Nice dag!!!

Gud vilken skön dag det har varit :-P Fick lite chans till sovmorgon faktisk och det behövdes... Och bara detta att kunna ligga kvar i sängen utan att ha några måsten... Lovely!!! Men visst kändes lite tråkigt att ha dagen oplanerad...så varför inte passa på att ha super mys med Terese och barnen :-D hihi Och det är verkligen så underbart att träffa min goa vän :-) Har alltid lika trevligt och tiden bara springer iväg när vi snackar lite skit...hehehe Och sen är det ju ett stort plus att få gosa med hennes små söta <3 Och Idag var Emilia extra gosig när små syskonen sov :-) Härligt tycker jag hihi Det blir på ett annat sätt man kan njuta av andras barn när man inte har sina egna med sig...men samtidigt saknar man sina egna otroligt... Och T hade provbakat småttingarnas doptårta...och jag säger då de...herregud vilken god :-) Och vilken tur jag hade som fick smaka hihi För nästa helg på dopet får jag ju inte äta något :-P Och sen där innan fick jag super god söndags middag :-) Snacka om att bli totalt bortskämd... Tack fina du för idag!!!
Längtar redan till nästa gång...och nej inte för mat och tårtans skull hahahahaha....
Sen har jag ju träffas lilla Helena idag oxå...och oj vad vi hade att prata om :-) Får verkligen inte ta sån här lång tid tills vi ska träffas nästa gång :-) Roligare och härligare människa får man ju leta efter :-) Tack för en trevlig kväll...
Sen kom det ett oväntad men trevligt besök här på sen kvällen oxå :-) Super länge sen vi sågs :-) Så dagen/kvällen har varit underbar verkligen... Skönt att kunna få känna så även mina sessor inte är hemma :-) Men imon kommer dom :-) Ska bli så härligt <3 Saknar dom massor!!! Men just nu är dom i J-köping och träffar sia kusiner :-) Det såg dom väldigt mycke fram emot :-)
Och imon vet jag verkligen vad jag ska göra... PLUGGA!!! Massor vill jag lova... men så är det när man tar en dag ledigt ;-) Men kände att jag behövde det idag :-)
Nu ska jag krypa ner i sängen...och kolla klart på filmen...
XOXO***

Inga kommentarer: