måndag 3 januari 2011

Dricka...

Idag har jag en test dag... Jag "dricker" enbart...modifast... 4 veckor innan min op ska jag enbart dricka dom och jag kan lugnt erkänna att jag är lite rädd för dom veckorna...inte få tugga alls... Men klart det ska gå :-) Så idag kände jag för en test dag och det går faktiskt super bra :-) Det ända som jag verkligen saknar är min mjölk... Självklart får jag ju dricka den i nu läget men vill verkligen bevisa för mig själv att detta fixar vi Susanne hehehe... Och klart jag gör det :-) Ser verkligen fram emot denna resan :-) Vill NUUUUU hihihi

Idag blev det en lite städ dag... Skulle vänta på att Karlskrona möbler skulle komma hem med mina nya stolar... Och jag fick bara sitsarna... Grrr... så irriterande... Men ska tydligen behöva åka in med en "rygg" för att visa att det är "fel" på dom... Jaja får lösa det i veckan...
Men när jag ändå städade ville jag städa ut julen oxå... Men gud så ledsna mina tjejer blev... Ida kastade sig på golvet och grät...hon vill absolut inte att allt skulle ner... Och det ville inte Jullan heller... Så vi kompromissade lite... Jag fick sätta upp mina nya gardiner i vardagsrummet :-) Bytte ut dom röda jul gardinerna mot mina nya lila :-) Så fint blev det :-)

Innan byttet



Efter...med dom nya :-)



Ikväll har vi en natt gäst :-) Söta Isa ska sova över här ikväll :-) Dom har ätit middag, spelat spel och nu skulle dom kolla lite film :-) Natt på museet 2!!! Fast dom har för mycke myror i baken så lite lek med mobilerna blev det :-) Skickar en massa musik och roligheter :-) hihi Så söta!!! Ida känner nog sig lite utanför...men så är det när tjejerna är lite äldre.



Får väl se när dom somnar sen :-P hehe

Nej nu ska jag fortsätta att plugga lite :-) Hoppas jag hinner klart tills på fredag :-)

XOXO***

Inga kommentarer: