lördag 1 januari 2011

Då var det 2011!!!

Nu har redan ett dygn gått av det första året :-P Och dagen har bara bestått av soft... Vi åkte hemåt vid halvtvå tiden och tjejerna åkte till M vid tre tiden...
Jag små fixade lite här hemma och sen blev det filmtime :-) Skönt med bara en lugn dag och inget inplanerat :-)

Men idag är saknade enormt stor...att man ska lära sig leva med vissa saker är bara skitsnack... En del saker går inte att lära sig... Jag kommer aldrig kunna lära mig leva "ifrån" min syster ;-( Det går bara inte... Och det är något som plågar mig enormt... Tänk om man bara hade tid och pengar till att få träffas lite oftare... Då hade vardagen blivit lite lättare...och tjejerna hade inte behövt vara så ledsna... Ida klarar knappt kolla på bilder på sin moster...hon blir jätte ledsen...och längtar så. Men en dag, en dag kommer det bli annorlunda...det tror jag verkligen på :-) Älskar dig min fina syster <3>


Här kommer lite bilder från dom senaste dagarna :-)
Ida med söta Milo!!!

Ida "bowlar" :-) Hade en super roligt spel kväll hos Sanna och Mats :-)

Julias tur och "bowla"




Mina Nyårs Tjejer <3>



Nu ska jag krypa ner i min sköna säng :-) Vi fick inte sova så mycke inatt för söta Nova :-S

XOXO***

Inga kommentarer: