fredag 31 december 2010

Ny Års Afton!!!

Jaha då vad det bara 50 min kvar av detta året... Ja som vanligt har detta året oxå gått fort... Och nu ser jag verkligen fram emot 2011 :-) Detta kommer verkligen bli mitt år på många olika vis :-)

Just nu sitter jag med mina små tjejer på varsin sida om mig och dom är så super trötta men kämpar för att vara med på tolvslaget :-) Ska ju "smälla" lite raketer!!!
Och vi har haft en jätte mysig kväll...Med trevligt sällis!!!

Och jag önskar er verkligen ett gott slut och ett otroligt gott nytt år!!! Och speciellt till min underbara vän!!!



Mina sötingar





Idag fyller vår söta lilla granne oxå år :-) Hela nio år!!! Stort grattis Anton och hoppas du haft en toppen dag!!!



Och idag har jag fixat lite nyårs naglar på mig :-) Svårt att göra på sig själv bara...



XOX***

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var har du tagit vägen?

Susanne sa...

Jag är här :-P