torsdag 9 december 2010

Ogillar feber...

Gud vilka hemska dagar jag har gått igenom... Brukar inte tycka synd om mig själv men nu känner jag att jag får det ;-) I måndags morgon vaknade jag och mådde inte alls ok och det blev bara värre och värre... Nu har jag legat med mellan 40.1-40.7 graders feber MED ALVEDON i tre dagar. Helt sjuk otäckt och inte minst sagt jobbigt. Det går inte riktigt att beskriva, känns inte riktigt som man är "där" liksom... Som man ligger i en bubbla och bara hör röster (mina barn) runt mig... Och självklart hade jag och M bytt dagar så barnen åkte till honom idag pga han jobb... Men har haft en underbar Ex svärfar (eller vad jag ska kalla honom...barnens farfar iaf) Som hämtat mina tjejer här på morgonen både igår och idag och igår hämtade han dom även vid två tiden... TUSEN TACK!!! Hade aldrig fixat iväg tjejerna till skola/dagis utan din hjälp...
Nu här på eftermiddagen har jag orkar resa mig upp lite och fått behålla lite mat... Och haft trevligt sällskap i telefonen :-) Tack för du finns där för mig och tack för dom goa skratten... "Klart han går" ;-) hehe Ja du förstår iaf ;-)
Sen har min fina mamma handlat lite till oss...Tack tack tack... Så nu har vi så vi klarar oss :-)
Tur man har underbara människor runt sig... Sen har jag ju så fina döttrar... Även då Ida velat tvärtom mot vad mamma velat ett antal gånger hihi... Men inte lätt att se sin mamma dålig...och säkert väldigt tråkigt... Men nu hoppas jag det vänder snart... Just nu är tempen faktiskt nere på 38.5 jippi hehehe. Men nu är tjejerna hos M och jag hoppas Jullan stannar ikväll både hon och jag behöver det.... sen kommer tjejejerna på lördag och då ska vi naturligtvis ha Dansbandskampsfinal!!! Tjejernas största Idoler CC & Lee blev ju inröstade av svenska folket :-)
Till något helt annat nu.... Redan idag fick jag hemskickat en tid till dietisten inför min op :-) Och på måndag ska jag redan vara där :-) Gud så nervös jag blir...men med ett stort leende... Det känns fortfarande på någotvis så overkligt... Men det ska blir en spännande resa och är glad att jag har den bästa vid min sida :-) Nu kör vi så det ryker!!!

Nej nu ska jag lägga mig igen...såååå tråkigt... Men orkar inte mera...

XOXO***




1 kommentar:

Jess sa...

Krya på dig vännen.. Tänker på dig :) Spännande på måndag. Det kommer gå såååå bra ska du se .:) Kram Jess