söndag 19 december 2010

Fjärde Advent

Idag är det redan fjärde advent... Tiden bara springer iväg... Väntar bara på att julkänslan ska springa ikapp mig oxå :-S Men idag ska granen få flytta in :-) Och när tjejerna kommer hem vid fyra ska vi klä den :-) Då kanske julkänslan kommer...
Igår var jag i Kna me mamma och Jörgen och handlade dom sista julklapparna :-) Känns super skönt och nu kan jag koppla av lite... Hittade jätte bra saker till tjejerna och tror faktiskt dom kommer bli riktigt nöjda :-)
Och i fredags kväll va jag en runda oss Sanna och Mats...och gud så roligt vi alla hade... Vi spelade lite Wii(??) och skrattade som tusan :-) Det var första gången jag gjorde det och kan lova att det inte var sista ;-)

Igår kom min lilla Jullan hem ändå... Hon ringde på kvällen för att säga godnatt och skulle berätta hur kul hon och Kamilla hade haft det underdagen och sen berättade hon lite annat och det blev STORA missuppfattningar och starka reaktionen från vissa andra och Jullan super ledsen och kände og sig sviken... Jag fick chans att prata med M men det gav ju inget men med Kamilla var det lättare och fick chans att förklara för Jullans skull men hon hade ändå bestämt sig för att åka hem... Så det var bara till att hämta henne... Och hon var jätte glad när jag kom med bilen men sen här hemma blev hon jätte ledsen för det som hade hänt... Hon kände att ingen trodde på henne...och hon hade verkligen talat sanning och jag var "vittne" till detta... Tyckte så synd om min lilla fis... Sen somnade hon i min famn och sovit hela natten :-)
Nu har hon faktiskt åkt till M för att julpynta lite...är stolt över henne att hon åkte...
På tisdag ska M och jag till BUP igen och det lär nog bli en jobbig timme... Och kommer sluta med att vi inte kommer någon vart...och allt som "vi" byggt upp sista månaderna är som bort blåsta... Tycker verkligen så synd om mina tjejer att dom ska behöva gå igenom detta... Önskar jag kunde lyfta bort den oönskade delen...

Snart kommer söta Anna och ska fixa sina naglar... Ska bli mysigt att träffa henne igen :-) Får se vad hon är sugen på idag :-)

Nu måste jag klä på mig lite ;-)

XOXO***

Inga kommentarer: