tisdag 14 december 2010

10 dagar kvar...

Förstår ni... Det är bara 10 dagar kvar tills det är julafton :-S Helt otroligt vad tiden går fort. Och vart är julkänslan??? Inte är den här iaf...trist...men den kommer väl... Idag kom tomtarna upp iaf...så nu är det bara granen som saknas. På måndag är det pepparkaks bak som gäller :-) Tjejerna ser fram emot det jätte mycket :-)
Igår var det lucia!!! Och kl 7 på MORGONEN skulle det firas på dagis OMG säger jag bara ad tidigt men sååå mysigt... Allt var perfekt förutom att Ida blev ledsen när inte pappa stannade för att fika denna gången heller...hon hade sett så mycke fram emot det. Men jag och Julia stannade så klart :-)
Sen på em var det dax för mitt bokade "besök" inför min kommande op. Mycke intressant besök... Sen var tanken att vi skulle hem och "lucca" runt lite men Ida fick feber och har det fortfarande så hon orkade inte alls... Tråkigt...men inget att göra. Men här hemma går det verkligen bara runt :-( Inte ok alls... Man kan inte planera något alls känns det som eftersom vi ständigt blir sjuka. Så nu håller jag tummarna att vi håller oss över jul så vi får chans att fira lite :-D

Ikväll blir det tidig sänggång igen... Blev inte många timmar inatt och vet ju inte hur natten kommer att bli :-S

XOXO***

Inga kommentarer: