fredag 10 december 2010

Fredag igen...



Japps så är det... Och det är verkligen super soff mys under täcket i soffan... Inte mycke mera jag orkar kan jag säga... Var faktiskt hos läkaren idag...och den stackars läkaren fick ju en liten chock av mitt CRP... Jag hade 180 och man ska väl ha under 8 om man är "frisk" hehehe Och min höga feber håller i sig och min hals svullnar både ut- och invändigt mer och mer... Och nu har även mitt ena öga börjat "gegga" :-( bläää så läkarens slut sats var att jag hade fått en agrresiv influensa som var med bakterier... Så jag fick medicin...

Influensa finns ju i olika "grader" och oftast är det kanske bara en förkyling... Så troligen hade kanske mina tjejer de förra veckan då dom var super förkylda och väldigt hostiga och samtidigt så på började jag min period med mina sprutor som gör att mitt immunförsvar "försvinner" och ett "falskt" byggs upp. Men precis i starten är jag väldigt känslig och blev troligen smitade av mina sessor...inget man kan veta... Men kan klart säga att det varit bland den tuffaste veckan i mitt liv och speciellt när man måste övertyga personer hur lägget är... Så otroligt sorgligt och jag slutar faktiskt inte förvånas... Men en dag kommer det slå tillbaks och med kraft...

Nu har jag ingen aning om mina tjejer kommer imon eller inte??? Men allt kommer säkert lösa sig genom att inte kommunisera... Och tror säker vi når längre fram så här och Josefin kommer bli SÅÅÅÅ nöjd....NOT.... Men känns som jag sagt det innan... INTE MITT PROBLEM...

Nu ska jag gosa upp mig igen me Novisen och heja fram Minnah tror jag vi enats om...eller??? Jaja vem det än blir kommer dom säkert lyckas!!!

XOXO***

Inga kommentarer: