söndag 26 december 2010

En oro...

Känner en otrolig oro...men vet inte alls för vad? Men känslan är inte behaglig och det kryper i kroppen... Försöker trycka bort det men det går inte... Försöker förstå men det går inte... Jag trivs inte med att inte ha "kontroll" över mina "känslor"...
Men imon är en ny dag coh den ska inte vara denna lik.... Så det så!!!

Idag kom lilla Ida äntligen hem :-) Så underbart... Och oj vad dom lekte båda två men sina julklappar :-) Full rulle var det :-) Men en massa syskon kärlek oxå :-P hehe Ibland lät det som jag hade tjugo ungar här... Men kul hade dom :-P

Och jag njuter varje gång jag sätter mig i min fina bil!!! Det känns så otroligt underbart och jag tänker på min "hemliga tomte" varje gång och jag är så tacksam!!! Mitt och tjejernas liv blir så mycke lättare nu :-) Önskar nu bara att jag kunde få chans att ge min "tomte" en bamse kram och en puss på kinden ;-) Men när du minst anar det ;-) hihihihi

I veckan blir det till att försöka plugga klart min kurs... En en del kvar och måste vara klar den 7 januari :-P Men det ska nog gå... Sen den 10 Januari börjar det nytt :-P Ojoj ingen rast ingen ro hihi Men det ska bli så roligt :-)

Nej blir det sängen för några timmars sömn... Ser fram emot morgon dagen då mina älsklingar kommer <3

XOXO

Inga kommentarer: