måndag 20 december 2010

Vilken knass dag :-S hihi

Ja gud vilken dag :-S hihi När jag och Ida hade varit och lämnat Julia i pulka backen där skolan skulle vara hela dagen så åkte vi hemåt igen och gissa om granen stod upp??? NEJ... Nova hade vält den redan...grrrr hehehe Som tur var "låg" den mot tv och inget hade gått sönder... Kan bli en rolig jul detta hahahaha... Så nu lutar den lite extra :-P

Ida fisen har haft jätte ont i magen i dag och gråtit väldigt mycke... Vill bara sitta i mammas knä och mysa... Har fått i henne lite mat men det är inte mycke... Tycker så synd om henne... Men nu har hon sovit i några timmar utan att vaknat...skönt för henne... Men hon lyckades vara med och baka lite pepparkakor men mig, Julia, Jörgen och mormor :-) Gud vilka duktiga tjejer jag har :-) Så underbart att få uppleva sånt här med dom :-) Vi hade så roligt allihopa :-)

Sen skulle jag försöka åka och handla lite snabbt när mormor hade tjejerna... Och snabbt går att diskutera...hehe Det tog väl bara en halvtimme att handla men sen ville inte mammas bil vara med längre... Så efter mycke om och men så fick jag och Jörgen bogsera hem den :-P Fasen så duktig jag var hahahaha... Så nu står den där nere och bara väntar på att bli fixad... Som tur var kunde M hämta tejejerna imon och skönt att det är sista skol dagen :-) Sen har vi ledigt jag och tjejerna... Eller dom iaf :-P Jag pluggar ju hemifrån under julen :-) Rätt skönt faktiskt...

Imon ska jag gå ner till stan och hämta tjejerna sista julklappar...som kommer in... Sen är jag helt klar med dom :-) Såååå skönt... Bara något till mamma och Jörgen kvar men det vet jag redan vad det ska vara...bara till att fixa me imon... Hoppas bara Ida mår lite bättre... Sen på onsdag ska dom en sväng till M så då hoppas jag verkligen hon är bättre... Roligare för dom alla om hon kan va me på allt...

Imon är det dax för Nova att få sin medicin... Är lite nervig...har ju liksom aldrig gjort något sånt själv innan... Men det ska säkert gå bra :-)
Nu ska jag hänga upp sista tvätten och sen krypa ner i sängen :-)

XOXO***

Inga kommentarer: