torsdag 23 december 2010

Ojoj nu är det nära ;-P

Imon är det äntligen Julafton :-) Och jag har ingen jul stress alls... Och jag lovar att det är så underbart skönt :-) Är så glad att jag gjort lite hela veckan... Så nu ikväll kan jag bara sitta och njuta :-) Tyvärr kunde inte jag och tjejerna åka till Sanna och Mats för uppesittar kväll... Jullan är dålig... Har spytt och har feber...hoppas verkligen att hon mår bättre imon... Hon är så rädd att inte tomten kommer om hon är sjuk... Så nu håller jag tummarna att hon är pigg imon :-) Tjejerna ligger redan och sover...så skönt för dom :-)
Men tomten har redan varit på besök här ikväll ;-) Det låg ett varsitt paket i tjejernas sängar nu här ikväll :-) Dom fick en varsin fin pyjamas och dom kastade på sig dom direkt :-) Såååå söta och glada var dom :-P hihi


Och jag har fått den bästa av dom alla julklapparna för mig :-) Jag har äntligen fått hem min bil :-D Det finns en underbar människa där ute som hjälpt mig till detta och jag kommer aldrig kunna tacka dig nog... TACK UNDERBARA DU*** Så nu kan jag äntligen ta mig vart jag och tjejerna behöver!!! Såååå skönt.... Känns som jag drömmer lite faktiskt ;-)

Nu har jag några klappar kvar att slå in och lite smått att fixa nför imon bitti :-) Tjejerna har ju hängt upp sina "strumpor" hihi Ska bli så roligt att få se deras glada ansikten hela dagen imon :-) Längtar såååå...hihihi

God Jul på er alla där ute!!!

Inga kommentarer: