fredag 10 december 2010

Japp två inlägg...

...för att jag är så jälva ARG...och besviken... Varför ska det vara olika regler för olika personer... Grrr... Detta måste ta ett slut för det knäcker mig verkligen att jag kastas som en jävla jojo... Vi har vissa överenskommelser och jag håller verkligen min del och får alltid påminna eller uppmana den andra parten att göra detsamma... Men köper inte att bli kallad slut i huvudet osv. Jag gör verkligen ALLT för att tjejerna ska trivas hos honom oxå... Men varför ska jag kämpa när man blir så här illa behandlad... Och det kanske är han som ska tänka efter, eftersom J sover så gärna hos underbara Sanna och Mats utan några bekymmer..hon är så rofylld precis som när hon sover hos sin farmor och farfar eller sin mormor...eller hos mig så klart. Varför funkar det då så bra??? JO...det är det som vi försöker komma fram till och förstå...men inte till vilket pris som helst... Ibland finns en otroligt förståelse där och kommunikationen är bra...och sen är allt som bort blåst... Tydligen får man göra precis som man själv vill utan att tänka på barnens bästa... Och nu ska tydligen telefonen bara ligga där utan att svaras i (om det skulle vara jag som ringer) och när jag frågade om han ville jag skulle göra lika dant så svarade han chockat men det är väl inte samma sak... Så jag får inte låta bli att svara... Är så trött på att allt ska gälla mig och aldrig honom... Och jag lär mig aldrig heller utan låter mig huggas i ryggen gång på gång... Shit ser verkligen fram emot nästa gång vi ska till BUP han och jag...hahahahaha men visst snart är väl hon bara en jävla tomte (som han kallar alla som ifrågasätter honom). Inget som skulle förvåna mig...

Detta är så jävla tråkigt för på ett eller annat vis blir tjejerna drabbade... Nu får vi se om jag får hem tjejerna eller om dom får en härlig kväll me farmor och farfar...
Nu ska jag ta min "ilska" och sova...

Inga kommentarer: