tisdag 28 december 2010

Ny design...

Har fixat till bloggen lite...men vet inte riktigt om jag gillar den ännu??? Vad tycker ni??? Är den behagligare så här att läsa??? Jag gillar dom varma färgerna iaf...

JULLOV = Underbart :-)
Gud vilka härliga dagar vi har nu... Jag bara njuter med tjejerna :-) Idag tog vi en super mysig morgon under täcket i soffan och bara mössssss...
Sen har vi varit och åkt pulka idag :-) Gud så roligt det är att se tjejerna :-) Och vilka leenden dom har när dom kommer åkande i backen :-P Och shit vad fort det går :-) Vi var där me Maria och ANton och sen kom Sanna och Mats oxå :-) Super roligt för tjejerna!!!









Sen nu ikväll var vi nere me Maria och Anton och kollade in "prov skjutningen" av nyårs raketerna... Mycke fint :-) Men lite mesigt på någotvis... Barnen lekte och busade mest i snön... Och jag och Maria stod och beundrade himlens färger... Men vad folk det var där nere... Alla stod runt gatorna och kikade...mysigt faktiskt... Sen var det bara till att knalla hemåt :-P





Sen blev det en runda in till grannarna... Anton skulle visa sitt nya "tv-spel" super roligt... man blir som barn på nytt hihi Men till slut fix man ju låta barnen ha lite roligt med hihi. En mycke mysig kväll :-) Tack så mycket!!!


Tjejerna somnade direkt när dom hoppade i säng :-P Så nu är det tid för mig att plugga lite igen... Han inte så mycket i eftermiddags... Ska skriva en argument uppsats på engelska och jag har fått idé torka... Men det lossnar väl snart :-P Hoppas jag ;-)

Sov gott allt

XOXO


Inga kommentarer: