onsdag 1 december 2010

Snö, snö och mera snö...

Gud vad det snöar... Känns som det aldrig slutar... Visst är det mysigt med ett vinter land men ogillar verkligen snön när man ska ut i bilen och måste skotta fram den...fy fy fy... Snö är helt ok när man ska ut och leka...men annars kan det vara...

Idag har jag varit inne på kirurgen i K-hamn... Var rätt nervös när jag körde in måste jag erkänna... Men det gick verkligen jätte bra och läkaren var helt underbar och mycke duktig på att förklara allt för mig :-) Så nu skulle han skicka mina uppgifter till deras dietist coh sen där efter bokas det en operations tid :-) hua hihi... Så inom tre månader ska jag vara opererad och ett steg närmare mitt nya liv. Men gud vilken livsomställning det kommer bli... Man är ju lite orolig eftersom man lever ensamstående och tjejerna är här så mycke... Vill inte dom ska bli lidande på någotvis... Självklart kommer vi i längden vinna på det. Och nu känner jag bara en sån lycka :-D

Sen har vi hunnit baka lussebullar oxå... Och gud så gott det luktar här hemma nu :-) Sen trodde jag tjejerna skulle åka till M men ingen av dom ville riktigt idag utan dom ville vänta tills imon... Tror nog M blev lite besviken...hade nog jag me blivit... Jllan har varit på gympa och lucia övning och Ida skulla spela dator hihi... Sen har vi även hunnir med mat och duschning... Så nu känner jag mig lite tröttis... Tror jag ska lägga mig i sängen och kolla en film... Imon är det dax för skolan igen :-)




XOXO

Inga kommentarer: