söndag 5 december 2010

Oj vilken underbar dag!!!

Idag har vi haft en lång och händelserik dag jag och tjejerna :-) Dagen började men en mysig frukost framför tv och vi tände andra ljuset i adventsljus staken :-) Sen var det dax att dra igång allt fix inför dagen :-) Vid halv tolv drog vi oss ner till Ron för att kolla in Talang 2010!!!
Tjejerna var mest intresserade av CC & Lee som skulle vara med och uppträda :-) Och oj vilka ögon dom hade när dom såg sina Idoler :-) Julia blev super nervös...hihi Jag gick fram med tjejerna och Lena (Lee) är ju verkligen underbar med barn :-) Hon frågade om hon kunde få en kram av tjejerna och gissa vad dom svarade ;-) Självklart JA...hihi Dom var så lyckliga såååå. Sen satte vi oss för att lyssna på starten av Talang. När tjejerna sett CC & Lee uppträda och två av finalisterna så var vi tvungna att avlägsna oss tyvärr...










För idag var det ju dax för tjejernas Ronneby Flicks avslutning :-) oj som dom har väntat på denna dagen :-) Så vi kastade oss ut i bilen för färd mot sporthallen... Idag var det ju första gången som jag var med som hjälp ledare och det var så super roligt :-) Älskar verkligen dessa små tjejerna :-) Dom var så duktiga på att sitta stilla och kolla på alla andra och verkligen super duktiga när dom vissade upp sitt program :-D Ida var så nöjd när hon kom tillbaks till mitt knä men hon önskade sin pappa kunde sett henne... Jag försökte filma lite...hoppas det går att kolla på så han får se. Julia och hennes grupp var oxå super duktiga.. Gud vad Julia har utvecklats :-)

Är så stolt över båda mina tjejer :-) Sen åkte vi och hämtade lite mat PIZZA för ingen av oss hade så stor ork...men hungriga var vi :-) Sen låg vi i soffan och bara mös...för vi orkade verkligen inget annat...Mysssss hihihihi


Nu ska jag vara uppe till jag vet vem som blir jokern i dans bandskampen... Vi hejar ju super mycke på CC & LEE så klart ;-) oväntat eller??? hihi Men dom är ju klart bäst...så är det ju bara :-)


Ha det så gottit***

Inga kommentarer: