onsdag 29 december 2010

Pluggis...

Tror nog inte tjejerna har tyckt det varit speciellt roligt här hemma idag :-P Jag har typ bara pluggat... Men gud så långt jag har kommit :-) Även det känns som en evighet kvar...
Men tjejerna har lekt en massa med Anton så rätt roligt har dom nog haft det ändå :-) Ikväll var dom här inne och lekte kurragömma...hihi gud så jag skrattade åt dessa sötingar... Finns ju inte så jätte många ställen att gömma sig på men dom hittade på en massa ställen :-)

Imon ska jag försöka ut med tjejerna i snön lite :-) Får bli lite pulkåkning tror jag :-) Passa på när man är lite ledig... Sen vid ett tiden kommer Anna för att fixa sina nyårs naglar :-) Ska bli roligt att se vad hon är sugen på nu :-) Sen blir det till att fortsätta plugga imon kväll när tjejerna är hos M.

Vad tycker ni om försäkringskassan??? Jag är då inget fan av dom... Det spelar ju ingen roll hur tidigt man sänder in blanketter och dyl. så är det alltid något strul... Idag fick jag till och med gå ner på kontoret för dom i ktj kunde inte hjälpa mig ( efter 25 min i kö). Grrr känns inte ok... Men nu ska allt vara i sin ordning...tills dom kommer på något nytt... Så nu får jag sitta snällt och vänta på mina pengar... Inte kul kan jag lova...

Nej nu ska jag krypa ner i sängen där lilla Ida redan ligger och sover... Får se om jag får plats inatt :-P hehe

XOXO***

Inga kommentarer: