söndag 2 januari 2011

Ledigt...

Idag har jag tagit hel ledigt från pluggandet... Kände att det behövdes... Och jag sov fasen 14 timmar inatt... Tror min kropp verkligen behövde det :-) Men gud så snurrig man var när man vaknade kl två mitt på dagen... Sjuk känsla...

Mina söta tjejer kom hem en dag tidigare... Jullan ville hem och då tyckte M att det var lika bra att Ida oxå åkte hem eftersom han inte kunde springa upp och ner ikväll när dom skulle sova... Hade tydligen ont i höften (åldern?) hihi... Ne vet inte alls vad det var... Men han ville få det som att låta att det var ju bäst för tjejerna men jag vet inte.... När jag ligger super sjuk finns han verkligen inte där för tjejerna...då ska dom behövas plågas att vara hemma hos mig och nästan ta hand om sig själva.... Är inte OK... Men när en "karl" är sjuk...då är han ju riktigt dålig hahahaha.... Stackare...

Jag är iaf super glad att tjejerna är hemma igen <3>
Imon vet jag inte alls vad vi ska hitta på... Handla måste vi iaf... Får se vad tjejerna är sugna på :-)


Idag hade jag en gammal kompis här...fixade hennes nagalar :-) Får se om hon blir nöjd...hon har använt gelé innan...och nu blev det akryl :-P



Kärlek kan tyckas på många sätt
för några en börda, för några så lätt.
Kärleken är inte alltid sann
varken för kvinna eller man.
För vissa tar den slut,
för andra håller den livet ut.
För vissa kan kärleken tyckas långt bort,
för andra nalkas den inom kort.
Kärleken långt där inom oss bor,
ja kärleken, den är verkligen stor!

XOXO***

1 kommentar:

Gammal tjejkompis sa...

SUPERNÖJD ;) Tack så hjärtligt!! Tittar på dem hela tiden :D Tack tack tack tack :)