fredag 28 januari 2011

Helg...

Nu var det helg igen :-P Tycker faktiskt veckorna springer iväg... Denna veckan har varit rätt jobbig på många olika vis... Så det har inte blivit mycke bloggande... Och åter igen är jag så trött på vissa som inte vill ha med mitt liv att göra och ok då är det så men VARFÖR måste ni då vara så nyfikna och springa in på min blogg... Jag tycker det är så barnsligt och onödigt... Har jag en människa jag inte vill ha med att göra vill jag ju inte det på något vis... Men visst alla är vi olika och jag kanske ska ta det som en komplemang att mitt liv är så mycke mer intressant på alla vis än vad era egna är :-) Men sen att springa och skvallra som en liten 5-åring när han inte ens vill veta... Skratt retande... Han har min blogg adress och vill han veta läser han väl själv??? Eller??? hahaha jaja tur jag kan underhålla vissa av er lite extra mycke :-)
Och nu får jag inte skriva något om mina små tjejer... Men allvar det avgör väl jag själv :-) Jag tänker fortsätta skriva på mitt sätt och allt som skrivs står jag för :-D

Denna veckan har som sagt varit "mycke"... Men nu till något roligt för mig :-) Äntligen har jag fått ett op datum :-) 2 mars :-) Så på onsdag börjar min "drick" period som ska vara i 4 veckor...puuu. Känner mig något nervig men så otroligt förväntans full :-) Och jag har verkligen världens bästa vän som är vid min sida genom denna resan :-) Åh vad spännande detta ska bli :-) Och gud så många jag har runt mig som är boll plank :-) Tusen tack för att ni finns där!!!

Nu är det semifinal i handbollen...såååå spännande de me... Men tror tyvärr sverige har det svårt att vinna... Men man ska aldrig ge upp :-P hehehe

Och denna helgen sak jag plugga en massa... Och imon åker M men tjejerna till J-köping så då kan jag verkligen slappna av för då vet jag att Jullan inte kan åka hem... Låter säkert hemsk när ni läser men man sitter med en oro hela tiden för att hon vill så ofta hem... Och självklart vill jag ha mina sessor hemma men ibland måste man få ladda om sina batterier... Men så fort man blir "själv" så saknar man dom så otroligt mycket... Men hoppas dom har det roligt men sina kussar...

Ne kram på er vänner...

XOXO***

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis till tiden till op härligt :) dricka var det hmm ska du inte käka något på dopet nästa helg då hehe jag som bakat sådan goood prov tårta idag mumma var det kramar vännen min <3
Tessan