söndag 30 januari 2011

Lycka!!!

Nu är mina söta tjejern hemma igen <3 Så otroligt lycklig man blir när dom springer in i armarna :-D Och vi har bara myst och gosat mest hela tiden... Tyvärr så kom ju Ida hem med feber... Hon skulle spelat fotboll i em men var inte alls på humör... Och hade tydligen haft ett hemskt humör och grinig... Kanske lite förstårligt när man har feber men är på "resa". Nu ligger båda mina söta och sover och dom somnade direkt... Ida pussade och kramade mig massor och sa : Mamma jag älskar dig massor och du är min bästis!!! hihi sååå söt är hon. Har lovat henne att hon ska få sova i min säng sen när jag lägger mig... Så är det ju när man är sjuk.


Så imon blir vi hemma på fm Idis och jag sen får mormor komma så jag kan gå på min eftermiddags lektion... Jätte jobbigt när tjejerna blir sjuka för man kommer efter direkt :-( Men vad fasen ska man göra när man är ensam...


Idag innan tjejerna kom hem har det bara varit PLUGG... Och jag blev klar :-) Känns otroligt skönt!!! Och nu kan jag lämna in allt imon :-) Sen får man hoppas på det bästa :-P hehehe


Hoppas mitt lilla paket kommer imon oxå... Längtar som fasen... Känner mig som ett litet barn hahahaha Men tur den inte kom till helgen då hade jag nog inte haft så bra karaktär till att plugga hehehe


Natti natt på er söta!!!


XOXO***

Inga kommentarer: