tisdag 11 januari 2011

Härlig dag :-)

Idag har jag varit på två större föreläsningar :-) Först var det Information & Layout...inte alls vad jag hade tänkte mig utan mycke bättre :-) Mycke affärs inriktade delar :-) Och den andra var Desktop...såååå roligt kommer nog det vara :-) Massa design och dyl. :-) Precis i min smak :-) Tyvärr är det samma lärare och mycke svårt att höra vad han säger...en tystlåter man hehehe Han bara mumlar liksom... Men ser verkligen fram emot att få sätta igång ordentligt och "skapa" lite :-) hihi
Och imon startar Rättskunskapen... Behövde fylla ut poängen och vad passar inte bättre än lite sådana kunskaper :-P Ska bli intressant och spännande... Sen är det bara företagsekonomi B och Engelska B Som ska starta oxå :-) Kommer bli full rulle men mycket lärande :-P Men måste erkänna att det känns väldigt märkligt att vistas men en massa gymnasie elever :-) Det roligaste är att man känner inte alls så "gammal" som dom ser en hahahaha


Och idag drog små tjejernas gympa igång :-) Så underbart att få vara med och se dessa små söta :-) Och oj så duktiga dom har blivit :-) Dom växer verkligen i mognad hela tiden :-) Och min lilla Ida var ju självklart super duktig oxå :-P Hon kämpar verkligen och jag är så super stolt över henne :-)


Imon är det Julias gympa start :-) Hon ser oxå enormt mycke fram emot det :-) Tyvärr kommer hon utebli på fredag då det naturligtvis är kalas... Men hon hade väldigt svårt att välja... Synd när det krockar...


Nej nu väntar sängen som vanligt... Hoppas jag får den för mig själv inatt :-P Stackars Julia hade en sån fruktansvärd mardröm och skrek så jag nästan trillade ur sängen... Och naturligtvis vaknade ju Ida oxå och blev ju otroligt rädd hon me... Så det var bara till att lägga en dotter på varsin sida om mig :-) Och Nova PÅ mig :-S Inte många timmar blev det... Men men...


Ta hand om er alla!!!



XOXO***

Inga kommentarer: