fredag 14 januari 2011

En vecka avklarad :-P

Gud så trötter man är då :-P Så mycke nya intryck och händelser denna veckan... Men vad roligt det är :-) Det passar mig verkligen att läsa nu :-) Men gud så vi får kämpa för att lärarna ska hålla lektion...dom flesta vill att vi studerar hemma typ... Men allt går ju inte att fixa hemma plus att det är ganska viktigt att få ventilera med andra om saker och ting... Tur alla vi "studenter" vill lika :-P Märkligt... När man väl gick i skolan ville man ha så lite lektioner som möjligt och nu är det raka motsatsen :-P
Idag drog företagsekonomin igång... Så jag har lite att göra här hemma i helgen eftersom jag läser både A och B kursen på en termin... Har ju redan A men vill friska upp minnet lite kände jag... Och har lite rättskunskap oxå att läsa... Men det ska bli roligt :-) Känner verkligen att jag valt rätt ämnen oxå :-) Även det bara är engelska B jag egentligen behöver... Men man kan aldrig lära för mycke...hahaha Vet lät dö töntigt hahaha

Denna veckan har ju som sagt allt dragit igång... Skola x2 dagis och gympa i massor :-) Och på söndag ska Ida börja på fotboll oxå :-) Hon är såååå glad för det..jag me hihi :-) Får se vad hon tycker efteråt... Men hon ville mamma skulle följa me även det är pappas helg...och klart jag hänger på...

Börjar bli trött på alla ändringar hur barnen ska vara hos M... När vi sitter på bup SKA han ha och ha...men i praktiken får dom ju inte plats... Och jag ställer om mig varje gång och dagarna innan dom ska åka ändras det... Både jag och tjejerna blir helt förvirrade och vet knappt vilken dag det är... Och denna veckan har dom inte ens frågat när dom ska till pappa... Tror inte det bara är jag som håller på att tröttna... Och så ska jag sitta på dessa mötena och ta "emot skit" varför jag tycker schemat som vi har är ok för både mig och barnen... Nej han ska ha mera.. NÄR??? Jo får han veta långt innan så kan han planera in...NEJ...inte ens då... Jaja det är väl så här det ska vara eller??? Blir bara trött på det...
Och idag åkte inte Jullan alls :-( Det hände en olycka här hemma som hade kunnat slutat i katastrof men Jullan hade tur... Men både hon och jag blev väldigt rädda och allt blev högljutt...och tårarna rann på lilla Julia... Och mitt i allt skulle hon på kalas...som hon hade sett fram emot så länge... Men det ordnade till sig och vi körde dit och precis innan vi ska gå in började hon gråta igen :-( Hon ville inte till pappa... Samtidigt som man självklart vill finnas där för henne ville jag så gärna vara själv...är ju sååå trött... Men det har gått toppen här ikväll ändå... Vi har myst massor...men Ida saknades så klart... Nu Jullan och sover i min säng...och jag ska oxå lägga mig strax...

Och som tur var vet ju jag vad som händer i helgen ;-P PLUGG.....hehehehe

XOXO***

1 kommentar:

Mej sa...

Ni är så fina alla tre :) Var kul att träffa er igen :) Snart ses vi igen Kram från mej