tisdag 4 januari 2011

Älskar min hobby :-)

Jag älskar verkligen min hobby :-) Idag hade jag Hanna här som var sugen på lite naglar... Super trevlig tjej verkligen :-) Hon ville ha naturella naglar och så blev det ett lätt rosa skimerlack med lite "stenar" Blev jätte fint...



Och idag har tjejerna lekt med Isa som sov över här och båda mina fisar följde med henne hem och lekte vidare...och jag fortsatte röja... Dom hade haft jätte roligt!!!
Nu här ikväll var faktiskt Jullan sugen på att åka till M själv och för oss båda får hon vanligtvis åka men idag var jag rätt tveksam eftersom både M och K varit dåliga i feber i i deras magar... Vill verkligen inte ha tillbaks skiten igen och framför allt inte nu när pappa och Kristina kommer på torsdag... Och sen börjar "skolan" på måndag... Så det blev att hon sover hemma ist...och så hoppas vi på att dom är ännu bättre imon så tjejerna kan åka :-)

Igår hade jag ju en "drick" dag... Och det gick väl ok...var lite extra hungrig på kvällen... Men blev chockad över hur bra det gick :-) okok det var bara en dag men men jag har testat nu :-)

Ikväll måste jag verkligen gå och lägga mig tidigt känner jag... Har sovit så dåligt dom senaste dagarna... Kan liksom inte somna när jag lägger mig :-P Tur man haft lite trevligt sms sällis iaf...hihihi tack du underbara... Nätterna har inte blivit lika långa...

Kramiz till er alla <3

XOXO***

Inga kommentarer: