måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag

Ja idag är det ju alla hjärtans dag :-) I morse hade vi så bråttom så vi kramades och gosades lite innan vi gick upp och så skulle tjejerna få sina "presenter" när vi kom hem :-) Och dom blev så glada över sina söta nallar som dom ville ha :-) Och Ida hade köpt ett fint nagellack till Julia för några dagar sen och Jullan blev jätte glad :-) Och jag fick ett super fint kort av Julia som hon hade gjort själv :-) Och Ida hade ritat en så fin teckning som jag fick :-) Så söta är mina sessor!!!

Tejernas Nallar!!!

Mitt fina kort från min älskade Julia!!!



Annars idag har jag äntligen varit i skolan... Och jag har fått massor gjort och det känns verkligen toppen :-) Men tills imon har vi massor med glosor i Engelska B och denna gången var vi överens om att dom verkligen var svåra...så vi får väl se hur det går imon :-P Håll tummarna ;-) Och vi lyckades få lite planering över kursen...jag känner mig lite stressade eftersom jag ska op snart. Och jag vet ju inte hur länge jag blir borta.. Men hoppas jag kan börja ganska så snabbt igen om allt fungerar.
Sen har jag haft två "nagel tjejer" här ikväll oxå :-) Och dessa vågade sig på lite färg tippar :-) Jätte roligt...men såååå svårt.... För dom hade verkligen inga naglar alls... Men jag gjorde mitt bästa och dom blev super nöjda och det var ju bra det ;-) hihi

Sandras Nails!!!


Lenas Nalis!!!


Nu är det dax för mitt kvälls godis ;-) VATTENMELON hihihi Sen får jag väl kissa hela natten hehehehe... Annars har det gått toppen idag oxå med "drickandet". Varit lite hungrig men det är nog för vi var uppe så tidigt och det är jag inte vann vid men det har gått :-) Gud nu är det bara två veckor kvar... Jag börjar ärligt bli super nervös... Det är nog därför jag inte kan sova riktigt... Många tankar som snurrar... Men det är säkert normalt ;-) hehe



Imon är det äntligen dax för Idas gympa... Som hon och jag har längtat... Ska bli så roligt att få träffa dom små söta igen :-) Och jag ska tacka söta M för det fina kortet hon gjort till mig :-) Så glad man blir...

XOXO***

Inga kommentarer: