torsdag 10 februari 2011

Skönt dag...

Idag har jag bara "varit" och det har varit underbart ;-) hihi

Jag bestämde mig för att ta en skön sovmorgon, och så blev det :-) Behövde verkligen sova ut... Sen efter lite face fix åkte jag till Marie och hennes små underbara :-) Och tiden går alltid så fort när vi träffas :-) Och jag bara älskar dessa små liven :-) Man kan inte låta bli att lee när dom är runt en. Sen passade vi på att köra små ärenden och fixa lite för deras helg äventyr!!! Spännande att få vara med lite hihi Super tack för en trevlig och mysig dag!!!

Sen har jag ju satt mig in lite mer i "tradera". Känner mig som en gammal mormor hehehehe Men nu så... Nu har jag redan 5 auktioner ut... Ska bli spännande att se hur det slutar :-) Har ju en helt del här hemma som säkert någon annan hade haft mera nytta utav...
Idag har det gått toppen med "drickandet" Inte varit hungrig alls :-) Men ikväll när jag pratade med underbar insåg jag för tillfället att jag är nog rätt nervös men kan inte riktigt sätta fingret på vad... Men det ska bli såååå spännande :-)

Imon ska "vi" in med tjejerna till läkaren för rutin kontroll... Känns inte jätte bra med "vi"... Jag skäms ju varje gång jag ska in där efter hur han har behandlat allt där inne... Men men det är ju ett måste... Sen tycker jag det är as jobbigt att förklara hur barnen har det eftersom han aldrig "upplever" det likadant.... Men hallå.... Kan det kanske vara så att han aldrig SE NÅGOT plus att han har inte tjejerna lika mycke som jag. Som tur har Jullan blivit så stor så hon kan tala för sig själv!!!

Så önska mig lycka till imon...ja eller tjejerna hihi!!!

XOXO***

Inga kommentarer: