onsdag 9 februari 2011

Tyst...

Gud så tyst det är här hemma... Både skönt min ändå tomt. Idag hämtade M barnen 6 timmar tidigare... Jag har varit hemma i två veckor för sjukdomar... Enbart jag... Det har varit tufft som attans och igår fick jag nog... Och det slutade med att barnen åkte "tidigare" och jag har kunnat gå på dagens lektioner... Lovely!!! Jullan skulle ju inte sovit där inatt men vi "bytte" dag så hon kommer hem imon och sover ist... Och då får jag chansen att "vila" upp ig lite och samla energi. Plus att jag tror Ida är rätt trött på att gå hemma nu och dessutom bara e mitt face hehehe... Idag skulle hon ha gått men eftersom Jullan spydde igår får hon ju naturligtvis inte gå.

Men imon... Kunde bara K ha tjejerna på fm och sen ville M att jag skulle ta dom??? Det är så svårt... Klart jag vill ha mina tjejer men det blir så hoppigt känner jag... Men vad ska man göra... Jag tycker detta är så svårt...

Idag har varit en liten tuffare dag när det gäller min diet... Har faktiskt varit lite hungrig idag :-( Och det har ju naturligtvis blivit svårare att stå emot... Men det har gått... Kanske borde lägga mig så denna dagen tog slut hihi
Men idag var jag inne på modifast hemsida... Och dom hade en del "nyheter" hihi Men det är ju så svårt att veta vilket man får och inte får äta. Mina shaker är ju kostersättning och jag dricker mest choklad men är nyfiken på det andra som har kommit. Det fanns jordgubbs smak i shake, chokladpudding, vaniljpudding. Och alla står som kostersättning... Tänkte jag skulle ringa in till sjuksköterskerna imon och kolla vad dom säger. Kan ju vara roligt att variera lite :-)




Nej nu blir det lite film i sängen tror jag :-P

XOXO***

Inga kommentarer: