söndag 6 februari 2011

Doktors besök...

Ja idag blev det till att uppsöka läkaren med Ida :-( Imorse när hon vaknade bara rann det blodfärgad gegga ur hennes vänster öran :-( Hon har legat på mig hela natten för att få upp huvudet i en högre höjd... Och vi fyra tiden så la hon sig ner på kudden...så antagligen "sprack" väl det i örat då och trycker släppte... Stackarn... Hon var så ledsen att hon inte kunnat leka med Meja när hon sov över hos oss... Men det kommer ju flera gånger!!! Och hela dagen har hon sovit från och till och feberna vill inte ge sig, men nu har hon fått medicin iaf.

På vägen hem från K-na åt jag ett äpple och Ida kollade strängt på mig... -Mamma nu fuskar du ju...du får inte äta något hahahahaha Min lilla söting... Snacka om att ha koll på mamma sin ;-) hihi Men jag får ju faktiskt äta ett äpple och så...hihihihi

Jullan har varit men pappa i några timmar, så hon slapp följa med till läkaren...
Ikväll har jag suttit och plugget lite inför imon... Får ju som vanligt vara hemma min Ida när hon är sjuk... Som tur är så kunde mamma ha henne på em så jag kunde gå på en lektion iaf... Känner en viss stress kan jag säga... Men får fixa till det på torsdag när jag är barn ledig...

Och jag måste säga att det är så roligt att det är så många som vill komma och göra sina naglar :-) Älskar verkligen att folk blir nöjda och dom kommer åter hihi Redan nu har jag fyra tjejer som kommer denna veckan :-P LOVE IT!!!

Nej nu ska jag fortsätta torka Idas lilla öra som inte vill sluta DROPPA...

Här är min lilla söting som inhandlat sin medicin!!!


XOXO***

Inga kommentarer: