söndag 20 februari 2011

Dumma kropp...

Idag har inte kroppen alls känt sig ok... Men jag har totalt skitit i det... Får väl se vad den ger mig för följder imon :-P
Saga och Jullan hade sovit super gott inatt coh var vrålhungriga i morse hehehe Så det var bara till att fixa fram lite frulle.... Sen satt vi och skrattade mest åt Sagas roligt kommentarer...så söt!!! Idag har vi även varit hos Sanna och "Maxi" för att spåna på små tjejernas fristående :-) Och det var första gången för mig att vara med :-) Och det var verkligen super roligt!!! Och vi är rätt så färdiga...kommer säkert ändras en del under gångerna :-) Men KUL var det iaf!!! Tack söta Sanna och Mats!!! Julia och Ida lekte och kelade en massa med kisse ungen pumba :-) Och tiden bara sprang iväg....

Sen var det dax för Idas fotbolls träning.... Hon var verkligen super laddad och körde järnet...tills i slutet... då vet jag inte vad som hände men hon struntade helt och hållet vart bollen befan sig. Sen när vi åkte därifrån sa hon att nu har hon spelat färdigt...för alltid... Hihi lätt som hon skulle lägga av när hon var på toppen hihi. Men iaf...hon ville inte vara med längre...så vi får väl se hur hon känner nästa söndag...men vill ju inte tvinga henne.


Sen har resten av dagen/kvällen gått till PLUGG.... Har ett stort arbere i Rättskunskapen som jag gärna vill bli klar med innan min op. Så man kan släppa det totalt... Och jag har faktiskt redan kommit 2 tredje delar :-) Känns super skönt :-)
Men har även hunnit med att träna lite med Jullan oxå... Så nu klarar hon att stå på händer själv och sen göra en fin kullerbyta ner!!! Snacka om att man är stolt över henne och ojojoj så vi har tränar tillsammans :-) Roligt!!!

Idag har jag varit super hungrig hela dagen :-( Inte alls roligt... Men visst det har gått det me :-) Nu är det inte långt var hihihi

Jullan har ju haft lite problem med att jag ska vara borta så många nätter och det känns rätt jobbigt för mig oxå. Jag försöker få henne att prata om vad det är som gör att hon inte vill sova flera nätter hos pappa men får inte fram något. För det går verkligen toppen att sova där i typ två nätter sen är det kört...och vad fasen är det som gör det... Jag gav Jullan ett förslag att hon skulle sova hos sin faster kanske och det ville hon så super gärna och vi ringde direkt...men ingen svarar... Och tydligen kommer det inte vara det heller...spelar ingen roll när var och hur jag kontaktar "dom" så kommer det bli utan resultat och det är bara något jag får acceptera fick jag som svar av en viss.......... Och detta förstörde allt.... Nu ville Jullan inte alls sova där så länge inte jag var hemma... Jag kan bli så ledsen när vissa inte ser att barnen kommer i kläm... Julia blev jätte ledsen idag och det känns inte ok.... Julia vill till och med sova med mig inne på sjukhuset för att slippa allt annat.... Men det går ju naturligtvis inte... En vanlig vuxen kommunikation...ska det vara så svårt??? Och jag undrar vad M sagt eftersom jag själv inte sagt eller kunnat göra något... Tur att vissa är vuxna nog att uppföra sig för barnens skull...tjejerna blir så glada... Ida säger alltid: Mamma min farfar tycker verkligen om dig :-) hihi söting... Deras farmor och farfar är så fina med sina små barnbarn!!!

Men allt slutade med att Jullan kommer inte att sova hos sin faster (som vi inte ens hade chans till att fråga) Utan hon kommer ha det bra hos Sanna och Mats!!! Och jag håller tummarna att allt går bra så jag kommer hem senast på lördagen för då hämtar jag hem tjejerna och mamma sover hos oss... Sen kan det vara slut på allt strul... Men däremot har det varit ett gott sammarbete mellan M och mig eftersom vi fått ändra lite på helgerna för jag op på "min" helg. Och tjejerna känner sig glada över det :-)


Nu ska jag fortsätta med lite plugg...läsa lite ut The Last Song. Den är så bra :-) Och det känns bra att läsa den på engelska :-) Ligger och ler hela tiden!!!



Ta vara på varje minut och njut!!!

XOXO***

Inga kommentarer: