lördag 5 februari 2011

Natt kompis!!!

Ikväll har vi världens bästa natt kompis... MEJA!!! Det är alltid lika underbart att ha henne här :-) Och mina tjejer är så glada för att hon ska sova över :-) Just nu sitter dom och äter lite glass och godis... En riktig lördag med andra ord ;-)
Tyvärr har ju Ida feber igen och är väldigt trött... Men visst inatt somnade hon kl 4 så tröttheten är nog lite självklart... Men tycker så synd om henne för nu har hon haft feber i 6 dagar :-( Inte ok!!! Så har hon det imon igen kommer jag åka till läkaren med henne... Och nu har hon även fått ont i sitt öra... Fyfyfy så ledsen jag blir för hennes skull....
Men vi är super glada att Meja kommer och glattar upp det lite för oss!!! Tack för att vi får låna henne!!!!!
Här kommer lite härliga kort på sessorna!!!






Och min feber ger sig ju inte heller...men det funkar ok att fixa och dona... Men orkade inte gå på Theo och Tuvas dop :-( Är så otroligt ledsen för det... Har sett fram emot det så länge så jag hoppas T får en massa kort så man kan kolla lite :-)
Dumma sjukdommar...vi har verkligen inte tid med er alltså... Önskar man kunde få chans att påverka det lite... Men nejjjjj....

Nu ska jag fortsätta mysa med "mina" tre sessor ;-) hihi

XOXO***

Inga kommentarer: