fredag 4 februari 2011

Vann inte :-(

Vann inte över feber :-( Tyvärr... Har inte alls mått bra idag... Men dagen stannar ju inte för det :-P Hämtade min sötaste Ida idag hemma hos K och det gick jätte bra... Ibland är det faktiskt skönare :-) Sen åkte vi och hämtade Jullan på fritids :-) Tjejerna tyckte det var skönt att komma hem igen och det blev super mys direkt :-)

Go Julia!!!! hihi




Idag har jag även märkt tjejernas kläder... och inte för dagis/skolans skull... Utan för att jag ska få hem "mina" kläder igen... För nu är det sjukt mycke som inte kommer tillbaks... Ok att det är barnen som ska använda dom men när man väl behöver ett par svarta tights tex så finns det ju aldrig några här hemma... Sen är det faktiskt inte helt ok om man köper nya plagg till tjejerna och man inte får se dom mera... Men nu gör jag ett försök med detta :-)

Idag är det tredje dagen med "dricka" och det går fortfarande bra förutom vatten drickandet... Grrr... får verkligen inte i mig detta... Men talade med en sköterska från kirurgen idag och vi kom fram till att jag skulle försöka äta lite vatten melon och dyl. för att få i min vätska iaf... Så nu får jag testa detta lite :-) Men annars har jag inget sug alls ännu... Så jag håller tummarna att det håller i sig ;-) hihi Och jag känner ingen hunger alls... Blir verkligen mätt på dessa shaker :-) Super duper bra!!!
Och faktiskt har jag redan gått ner 1 kg...sjukt men sant!!! Spännande ;-) hihi

Nu hoppas jag bara att min feber försvinner tills imon... Då är det dop för Theo och Tuva!!! Och sen på kvällen kommer nog Meja och sover hos oss :-) Och troligen kommer Sanna och Mats för lite Melodifestival kväll!!! Myssss.... Så ni förstår att febern får liksom inte plats :-P

Super söta Theo och Tuva!!!



Min söta Ida med Nova hos veterinären!!!



XOXO***

Inga kommentarer: