onsdag 23 februari 2011

Fotbolls dag!!!

Vilken underbar och härlig dag jag och tjejerna har haft :-) Vi hade en super mysig morgon med en massa bus och gos. Ida sa att hon gillar när vi är lediga och slipper stressa :-) Sötingen!!! Men sen var det dax för att kolla in Anton som var med i en fotbolls tunering :-) Och gud så roligt vi hade där :-) Vi hejade och ropade som tusan och Antons Ronneby IF lag var verkligen super duktiga :-) Och dom gick ände till final och där tog dom silver :-) Och det bästa var ju att Anton gjorde ett super snyggt mål i finalen!!! Och oj så vi hejade.... Jag ropade "heja Ronneby" och lilla Ida ropade " heja Sverige" hahaha gissa om att det var många som skrattade åt sötingens kommentar :-) Här kommer lite bilder från dagen :-)

Dagens stjärna!!!



Hejar klacken ;-)



Super glad semifinalist!!!



Stolta silver medaljörer!!!




Sen åkte vi hem och tjejerna skulle duscha... Och vi fixade fina frisyrer för dom ville ju vara fina när dom åkte till pappa och K :-) Mycke viktigt ;-)
Sen åkte dom iväg och jag åkte och postade lite tradera grejer och fixade lite saker.... Sen var det dax att hämta Jullan igen vid 19.45. En del dagar som hon "ska" till pappa så är hon där och äter middag och sen sover hon hemma hos mig... Låter säkert konstigt men det funkar för Jullan och det får henne att klara av att stanna vissa andra nätter hos pappa :-) Men denna kvällen blev inte alls som den skulle... När jag och Jullan precis kommit hem ringde lilla Ida och var super ledsen och ville bara hem och jag försökte lugna ner henne men det gick inte alls... Och jag känner mig inte helt hundra idag, ont i halsen och sååå trött... Så jag sa till Ida om hon skulle hen får pappa köra henne men jag tyckte hon skulle prova sova kvar, men hon ville verkligen inte och sa till pappa att han fick köra hem henne och han blev väldigt sur... Sa "klart jag gör" i en icke ok ton och Ida skulle lägga på telefonen direkt... Men jag tyckte inte detta blev ok eftersom jag och M har bestämt att vi två ska prata och bestäma inte att tjejerna ska säga vad som ska hända... Men jag fick inte en chans att prata med honom, han var redan så arg och kallade mig för lögnare och .....as. Och detta framför Ida... Och det känns inte ok.... Sen när han kom med Ida försökte jag lugnt prata med honom men han ignorerade mig totalt och kramade Ida hejdå och gick till bilen och rivstartade så hårt att tjejejrna blev jätte rädda och båda började gråta... Då rann det över i mig... Jag gick in men tjejerna och satte oss och pratade med dom och oj vilka skuldkänslor dom hade för att dom hade åkt hem :-( INTE OK.... Och en annan skulle försöka förklara M:s beteende på ett bra sätt även man var så ilsk inom mig för vad han gjort... Sen tyckte tjejerna att det var skönt att vara hemma och en annan känner att denna kvällen blev inte alls bra... Även att jag vill ha mina barn, måste man verkligen få "andas" lite och ladda sina batterier... Och det blir ju super svårt när detta händer... Det hade varit så enkelt om han bara kunnat prata vuxet i telefonen och fått klarheter i saker och ting... Och detta tar så hårt på mig märker jag... Nu håller jag tummarna att dom vill åka imon ist och vara där en dag... Och hoppas att M vaknar på gott humör och ser fram emot att ha sina tjejer!!!

Så nu blir det sängen och jag tänker verkligen sova bort min hals ont!!! Så det så.....

XOXO***

Inga kommentarer: