lördag 19 februari 2011

Lördag hela dagen!!!

Imorse vaknade vi av en liten små otrovlig sak...lillfisen Nova spydde så tusan... Och kl halv sju oxå... Och då tyckte tjejerna att vi ändå kunde gå upp...ME NOT LIKE... Gud jag var så super trött vill jag lova... Jag somnade halv tre och var inte alls lika sugen som tjejejna på att gå upp. Och då kan jag säga att det är toppen att ha sängen i vardagsrummet :-) hehe Kan man ligga och små lura lite hihihihi

Sen var det ju dax att fixa till sig för vi skulle ju på BIO!!! Och vi kollade på trassel och gud så härlig film :-) Många små roligt skratt, och tjejejna gillade den verkligen :-) Så måste säga att det blev ju lyckat :-)





Efter bion hämtade vi upp Saga som är vår söta natt gäst :-) Tjejerna har haft det jätte mysigt ikväll och dom är ju så goa :-) Vi fick även fin besök av våra grannar :-) Lilla Frida med sin pappa :-) Trevligt med lite vuxen sällis.... Och oj så alla tjejejrna hejade fram Eric Saade... Ida och Frida stod framför TV och hoppade och hejade hihihihi sötingar. Ida somnade som en stock när hon la sig och de stora tjejerna låg och små snackade lite tills dom deckade dom me ;-) hihi

Fast tror mobilerna var lite roligare för vissa ;-P






Nu ska jag själv krypa upp i sängen och kolla lite på tv tänkte jag :-) Imon ska vi nog hem till Sanna och "Maxi" för att ficka till lite av 05:ornas pogram... Ska bli roligt!!!

XOXO***

Inga kommentarer: