onsdag 16 februari 2011

Nervösssss

Nu känner jag mig rätt nervös.... Imon har jag mitt inskrivnings samtal :-P Och idag är det precis två veckor kvar...ja eller om exakt två veckor är jag OP!!! Shit vad nervös jag börjar bli faktiskt.... Imon ska jag vara i K-hamn kl 8.00 och då ska jag vara fastande för att börja med att ta prover... Sen får jag äta...ja eller dricka hehehehe. Sen är det dax för träff och samtal med bla. narkosläkare, op-läkare och op-sköterska. Jag har skrivit en del frågor och ska bli skönt att få lite svar förhoppningsvis. Mamma ville me och det är ju helt ok...skönt att slippa vara själv där inne :-) Besöket beräknas mellan 8.00-14.00. Många timmar.... Så ikväll ska jag försöka lägga mig strax efter som Jullan och jag ska upp vid halv sju tiden imon... Och Jullan har bestämt att hon vill äta frulle på fritids :-)

Idag fick jag hem ett nytt snyggt lack (enligt mig) och det var jag ju tvungen att testa :-) Här kommer ett smakprov ;-) Vad tycker ni???


Kram alla goingar!!!

XOXO***

Inga kommentarer: