tisdag 1 februari 2011

Lite nervöst...

Det känns lite nervöst nu faktiskt... Imon börjar min första "drick" dag inför min op. Och visst det är fyra veckor kvar MEN nu känns det mera verkligt och en dag närmare hela tiden. Och är rätt orolig att jag inte ska lyckas få in mig allt vatten varje dag...2,5 liter... Och jag som är så dåligt på att dricka i vanliga fall... Men det är bara till att kämpa... Har faktiskt ställt min mobil på alarm vissa klockslag som ska påminna om att dricka vattnet... Men shit...imon är allt verkligen igång hihi Jippi...Scary...hehehe Mycke känslor... Tur jag har min fantastiska vän som tror på mig och finns där... Och jag ska fasen vissa att jag visst klarar detta... Även det finns någon som inte tror jag fixar det... Haha... Säg dom orden igen om några månader :-P hehehe

Idag har båda tjejerna varit hemma... Ida är fortfarande dålig med hög feber och inatt fick hon en sån hostattack så hon spydde som tusan...stackarn... Och Jullan var på toa och det bara rann... Stod ju bara maginfluensa i pannan på mig... Men nej faktiskt inte... Båda tjejerna har varit bra i "magarna" idag. Så imon ska Julia till skolan... Pappa hämtar henne även det var väldigt tight :-p Man måste se att lilla Ida slipper ge sig ut men hög feber...
Men nu ligger hon faktiskt i sin "nya" säng och sover... Nu har vi snart bytt ut alla möbler :-) så underbart :-) Idag köpte jag en Loft/vånings säng till Ida... Den är mycke lägre än "vanliga" såna sängar och Ida bara älskade den :-) Även Julia var lite sotis... Men hon har ju fått ett helt rum me nya möbler... Även hon ska få en ny säng så småning om... Väntar bara på den rätta ;-) hehehehe
Annars idag har jag fixat en massa... Satt upp en hel del på väggarna sen vi "gjort" om här hemma... Börjar bli riktigt bra och MITT!!!

Och om jag älskar min nya "leksak" den är så fin hihi I´m in love---VIVAZ--- hehehe Den är så lätt... Och Julia fick min Satio och gissa om hon blev glad :-) Fast idag har hon inte rört den :-) Känns så skönt att tjejerna blir glada över saker dom får men ändå inte "besatta" av grejen... Allt handlar inte om pengar och "få"...
Och tjejerna har blivit så kärleksfulla emot varandra sista veckorna... Beror nog mycke på att dom faktiskt inte varit "isär" så mycket som innan... Tror inte på att sära syskon...

Nej nu ska jag krypa ner i sängen... Känner mig inte helt hundra...känns som febern knackar snart på min dörr... Men får hoppas lite sömn kan förbättra...

XOXO***

1 kommentar:

Jess sa...

Det är klart att du klarar det vännen! Jag tror också då dig! Heja heja! Kramisar