söndag 13 februari 2011

Nagel fix

Idag har det varit en nagel fixar dag!!! Först hade jag en kund här och det fixades lite fransk manikyr med vit-glittriga tippar...och självklart glömde jag fota grrrrr.... Men man kan inte ha allt i huvudet... Sen ville Jullan ha sina lackade :-) Och det blev en fin cerise färg :-) Sen nu när tjejerna hade lagt sig fixad jag mina men gud vad svårt det är att dekorera på sig själv ibland... Blev ine så nöjd men ska ha det så här några dagar iaf...



Och idag har mina älsklingar kommit hem igen :-) Man blir lika glad varje gång :-) Så det blev lite mys här ikväll innan dom la sig... Men Ida var inte sig själv riktigt... Lite extra retlig... Men men hon sover väl bort det ;-) hihi

Imon ska vi upp tidigt... Jag börjar redan 8.10 Men känns så skönt att äntligen är vi alla friska och jag kan gå i skolan :-) Imon är det dax för Info & Layout och sen Engelska B... Nice!!!

Och sen är det ju alla hjärtans dag imon ;-) Tjejerna ser fram emot det hihi... Dom är så söta med sina små fix... Ska bli mysigt imon :-)

Nu är det dax för sängen igen :-P

XOXO***

Inga kommentarer: