tisdag 22 februari 2011

Underbar dag!!!

Idag har jag och tjejerna haft en underbar dag!!! Vi har haft besök av Terese och tre av hennes barn, Emilia, Tuva och Theo :-) Och sen har även Marie och hennes barn, Meja, Elli och Hedda oxå varit hemma hos oss :-) Och sen kom gran-pojken Anton oxå in en sväng :-) Så till slut var vi tre snygga mammor och nio underbara barn :-) Och jag bara älskar när det är full fart!!! För det kan jag lova att det var på alla håll och kanter hihi Och jag har fått massa med bebis mys idag... Det är en sån speciell kärlek som man får av dessa små söta :-) Och sen se hur alla dessa barn leker och ler... Jag mår så BRA!!!! Och mina tjejer sa nu ikväll att det har varit så roligt med alla barn här hemma idag :-)

Söta Theo


Söta Tuva



Söta Hedda



Underbara vänner



Söta Julia och Söta Hedda



Sötaste Elli



Även Söta Anton var ju så suger på att hålla i bebis Tuva

Sen var det dax för Idas gympa, ja även "min" oxå... Jag bara älskar att vara hjälpledare :-) Dessa tjejer är så underbara och är verkligen duktiga på att lära sig. Idag började vi lite med det frisrående programet som jag och Sanna satt ihop i söndag och gud så duktiga tjejerna var... Så det kommer bli så otroligt fint när dom fått chans att öva :-)
Sen när små tjejernas gympa var slut var det dax för killarnas... Och där var även dom stora tjejerna inbjudna :-) Så det slutade med två timmars träning idag :-) Och man har sån energi när man åker där ifrån :-)

Sen blev det lite kvällsmat och en go sagostund :-) Det är så mysigt att sitta och bara gosa och mysa sista stunden innan tjejerna går och lägger sig :-)
Imon ska vi ner till sporthallen igen och kolla in gran-pojken Anton som ska spela fotbolls tunering :-) Ska verkligen bli super roligt :-) Och ojojoj vad vi ska heja på honom ;-) hihi

Igår var jag ju nere på ett väldigt viktigt läkarbesök ang min sjukdom i Lund. Träffade en väldigt bra läkare och fick många fråge tecken bortsuddade... Och just nu tar jag en spruta varje kväll och denna medicin har funkat bäst av alla men ändå inte så bra som vi vill. Så nu ska jag få åka in en gång i månaden till Reuma. och få en ny medicin i dropp form. Har ingen aning om hur detta kommer att gå till men jag kommer få en kallelse från min läkare i K-na så vi kan gå igenom allt. Men fy vilken jävla väder det blev...blixter halt... Tog evigheter att köra fram och tillbaks...
Och SUPER TACK Marie för du tog så bra hand om mina tjejer medans jag var iväg!!!

Men när mamma och jag skulle gå till parkeringshuset för att åka hemåt såg jag något så roligt (enligt mig). Jag kunde inte sluta skratta... Antagligen var jag väl väldigt trött.... Se själva....



Idag fick jag även hem lite visit kort :-) Dom blev jätte fina :-) Många som frågar av mina nagel kunder och sen fick jag ett erbjudande så klart jag skulle ha några såna hihi Så här blev dom...



Nej nu ska jag lägga mig och plugga lite... Håller ju på att läsa en engelsk bok... Man ska ju läsa två stycken böcker under denna kursen :-) Och just nu läster jag "The Last Song" och den är ju sååååå underbart bra.... Man kan ju inte sluta läsa... Och jag trodde det skulle vara super svårt att läsa en bok på engelska men gud så fel jag hade :-) Det är nästan underbarare att läsa på engelska än på svenska :-)

Sköt om er!!!

XOXO***

Inga kommentarer: