torsdag 3 februari 2011

Idag blir det lite olika nagel bilder på bloggen :-P Gud vad tjejer jag har haft här nu senaste tiden :-) Så otroligt roligt!!! Jag bara älskar att ha detta som en hobby :-)Men önskar jag kunde gå en lite design kurs snart...hade varit super kul!!!

Och idag har det varit min andra "drick" dag och det går jätte bra :-) Förutom att jag inte får i mig tillräckligt med vatten :-( Fasen så svårt det ska vara då... Men jag kämpar vidare :-)

Jaja här kommer lite bilder...

Dom två första bilderna är mina egna Nails!




Här är Linneas Nails



Och här är Emmas Nails :-)


Här är Annes Nails




Och idag lekte Anne och jag lite och här blev resultatet... Sen att inte nagelformaen är helt fixad :-P


Här kommer några bilder på Anna Hadins Nails










XOXO***

Inga kommentarer: