lördag 26 mars 2011

Älskar mina tjejer!!!

Gud vad jag älskar mina tjejer!!! Ikväll när dom ringde och sa godnatt var dom så mysiga och hade en massa att berätta... Man får ju inte missa något :-P hihi. Det värmer så i hjärtat när dom berättar och förklarar hur deras dag har varit. Och lilla Ida önskade att jag skulle varit med :-) Så söt är hon :-) Jag möte ju upp dom idag utanför "dinomin" som hade lite jippo idag... Så mysigt att bara gå runt lite och titta. Älskar verkligen dom såååååå mycket!!!
Efter "dinomin" åkte jag och mamma faktiskt in till K-na och kollade läget... Skönt att komma från stan lite :-) Och skönt att bara gå och inte ha något bestämt... Påvägen hem åkte vi inom djurkompaniet och gud vilken mysig affär :-) Köpte två olika torrfoder till Nova som jag ska testa... Hon är verkligen så tjurig när det gäller maten... Tror jag slänger "blött-mat" för massa hundra lappar i månaden för att inget duger :-( Inte ok!!! Så vi får se hur det blir med de nya fodret...
Man märker verkligen att man inte är helt ok i kroppen ännu... Hostar som en galning och orkeslös periodvis... Jag sover verkligen en massa timmar varje dygn och ändå är jag sååå trött... Dumma mediciner...ja fast visst lite bra är dom ju ändå eftersom jag blir bättre ;-) Får ha tålamod till tusen :-P
Imon ska jag hämta tjejerna redan vid två tiden... M skulle tydligen jobba eller nått... Men mig gör det inget att få dom lite tidigare :-) Vi har planerat in en piknik i brunnsparken och en massa lek och bus i lekparken... Ska verkligen bli super mysigt!!!
XOXO***

Inga kommentarer: