måndag 28 mars 2011

Massa lek

Igår var det en massa lek!!! Jag hämtade mina små tjejer vid två tiden, även lilla Meja hängde på :-) Och så åkte vi ner till brunnsparken för en härlig och kul stund men go fika!!! Tjejerna lekta som tusan och jag satt mest och frössssss GUD SÅ KALLT DET VAR hahahaha... Inte alls så mysigt och härligt som vi skulle ha det ;-) Sanna och Mats kom oxå ner en sväng... Vi försökte fika på våra go saker men det blåste så mycke så dom fulla saft glasen till och med flög iväg... Men tjejerna gav inte upp lekandet... Men till slut fick jag faktiskt bryta och uppmuntra till att vi åker ner en annan dag naturligtvis... När det är VARMARE... Här kommer lite bilder iaf!!! Men efter middagen gav vi oss ut för Ida ville öva på sin cykel :-) Och oj så hon kämpar... Inte lätt att hitta balansen... Och OJ vad jag får springa...hehehe Men roligt har vi iaf!!! Och det gick lite bättre för henne :-) Snart är vi nog där ;-) hihi Idag fick vi tyvärr en hemma dag :-( Ida dålig igen... Jätte förkyld och super ont i sitt öra stackarn...och feber som vanligt... Julia hade studiedag och blev hemma... Tjejerna har haft Eva och Adam maraton hehehe Nu har dom sett nästan båda säsongerna. Det har varit super mysigt och vi har skrattat till och från såååå mycket :-) Jag har försökt plugga så mycke det bara gått och har fått en del gjort faktiskt :-) Känns otroligt skönt. Lilla Ida har så ont igen i sitt öra...kommer så fort hon lägger sig ner :-( Får nog gå till läkaren imon med henne och se... Det är ju inte så längesen hon hade öroninflammation och fick medicin... Men nu är det tydligen tillbaks :-( Inte ok.... Imon ska jag även besikta bilen :-( Så otroligt nervös faktiskt.... Fick ett sms här nu ikväll om att dom hade en avbokning... Så 9.50 ska jag ditt... Så håll tummarna ;-P Nu får jag ta hand om Ida fisen för hon är jätte ledsen igen :-( XOXO***

Inga kommentarer: