söndag 20 mars 2011

Soliga dagar!!!

Gud vilket underbart väder det har varit denna helg!!! Igår han vi aldrig riktigt vara ute och njuta av det :-( Ida fisen var på kalas först mitt på dagen och Jullan o jag var nere på stan och kollade i byxor till henne... Men det är inte det lättaste... Men till slut hittade vi två par :-) Och hittade lite boxer trosor till Ida oxå ;-) Sen var vi en runda uppe hos Marie och Co. Mys, mys...
Vid sex tiden skulle tjejerna iväg på M´s 35-års fest så vi åkte hemåt och fixade dom fina :-) Kläderna hade M redan valt själv men det skulle ju fixas fina i håret :-) Och dom kände sig så nöjda båda två när jag körde bort dom :-)



Under tiden åkte jag själv bort till Sanna och Mats för lite sällis :-) Och gud så jag skrattade denna kvällen :-) Vilken energi denna Sanna har alltså :-P Masse var inte så pigg...förkyldis ;-) Men såg inte så pigg ut faktiskt... Men Sanna höll igång för oss alla tre :-) Underbar kväll hade jag iaf!!! Tack!!!

Jag hämtade tjejerna vid tio tiden och oj så trötta dom var... Jullan bara grät i bilen... Tur vi inte hade så långt hem ;-) Och tjejerna somnade DIREKT kan jag lova... Och dom sov ända till nio idag :-) Så skönt för dom. I fm var dom en sväng hos farmor och farfar för lilla kusin Tuva var där borta och ville leka lite innan hon skulle åka hemåt. Vid halv tolv tiden åkte jag och hämtade dom eftersom vi hade bokat biljetter till en bio i K-na :-) Vi kollade på Gnomeo & Julia!!! Vi hade Marie och Meja med oss och jag tror ärligt att vi vuxna tyckte den var roligast hehehehe Mycke skratt blev det :-) Och vi hade hela biografen helt för oss själva oxå :-P LYX



När vi kom hem från bion så åt vi lite middag sen gav vi oss ut för att fixa till våra cyklar och göra oss redo inför våren :-) Och oj vilket underbart väder vi hade till och med ikväll :-) Jag tog bort Idas stödljul för nu ska det övas minsan :-) Och när jag sprang där vid sidan om så märker jag att hon har ju balansen men vågar inte lita på sig själv :-S Men det kommer :-) Men när vi skulle ner en sväng på Maxi valde hon sin sparkcykel ist ;-) hehe Jullan cyklade på så glatt iaf :-) Vi hade så super mysigt ute faktiskt :-) Vi ville inte riktigt gå in men duschen ropade på oss... Men vi får hoppas det är lika fint imon för vi är hemma vid fyra tiden så då hinner vi vara ute lite och då ska vi oxå ta ut Nova lite :-)



Nu sitter tjejerna och kollar på djursjukhuset...super bra program tycker dom!!! Sen är det dax för sängen och för mig att lägga väntar soffan och solsidan!!! Och min kropp behöver verkligen vila känner jag... Har nog gjort lite för mycke idag för nu hostar jag en massa och jag känner mig jätte "slemig" i lungorna och luftvägarna... Och super trött... Men jag tänker inte ge mig nu... Nu ska jag bli frisk... Imon ska jag kontakta gymet där jag ska börja... Har nämligen fått "motion på recept" och då kommer det inte kosta mig så mycket varje månad och jag kommer få hjälp att ta mig tillbaks liksom.... Ska bli spännande!!!

Nej nu blir det lite mys innan tjejerna ska sova!!!

XOXO***

Inga kommentarer: