måndag 7 mars 2011

En dag i taget...

Ja gud så segt det är att ta en dag i taget.... Men idag känns det ändå lite bättre mot igår... För då kändes det nästan som jag gick tillbaks :-( Och idag har mamma varit ute och "rastat" mig igen hihi vi var en runda på maxi och sen hämtade jag tjejerna på dagis/skolan, tur man har privat taxi ;-) hihi Kändes så skönt att komma ut lite :-)

Idag har vi söta Milo här på besök.... Men han är inte så intresserad av Nova.... Tycker nog mest hon är jobbig som ligger där och "vrider" sig hela tiden... Just nu ligger stackaren bakom min tränings cykel och sover.... Nova ligger en meter framför och sover... Det är tydligen jobbigt att bekanta sig med varandra ;-) hihi Så än så länge är vi långt ifrån bebisar :-P



Nova försöker smyga fram ;-)



Idag valde tjejerna att det skulle bli hemma-gjord hamburgare...men var inte alls lika sugen :-( Så jag fixade mig en stor sallad men massa gottit...som sallad, avocado, tomat, gurka feta ost och Kyckling :-P Och gud så gott det blev.... Åt nog lite för mycket för nu känns magen super full...
Har även pratat med Kirurgen i K-hamn ang min op idag... Och det kommer ta ett tag innan dom kan tänka sig ge mig en nyy tid :-( Först ska dom har "klar tecken" från Infektions avd. där jag låg och jag ska ju in och göra en efterkontroll och röntgen om ca 3 veckor och sen kunde dom kolla över en tid så tidigast om 2 mån... Och visst förstår jag att jag måste verkligen vara frisk men det känns som en stor motgång just nu :-( Och visst får det mig att tänka OM...hela tiden... Livet blir aldrig som man tänkt sig...

Mums!!!



Imon ska jag få lite besök av Terese!!! Ska bli så otroligt roligt.... Är ju lite ensamnt här hemma just nu :-P Får bara hoppas på att Ida inte blir sämre för hon hade lite feber nu ikväll... Men dom är så otroligt trötta mina tjejer... Märks verkligen att det var otroligt för lite sömn hela föra veckan och även lite förlite i helgen... Igår somnade dom åtta och sov till halv åtta i morse... Och nu har dom redan somnat... Söta små tröttisar...

Nu ska jag bara vänta in Anna som ska hämta med sig Milo hem och sen ska jag oxå krypa ner i min nybäddade säng och SOVA!!! Är oxå super trött... Idag är första dagen där jag inte sovit en stund på dagen :-P Och det känns hihi

Sköt om er!!!

XOXO***

Inga kommentarer: