tisdag 22 mars 2011

Älskar skolan!!!

Gud så roligt det är att plugga igen!!! Jag har verkligen valt rätt och detta kommer bli så bra :-) Idag fick jag ett fint betyg av mitt arbete i Information & Layout Starkt VG!!! Uppgiften var att göra en väl genomförd broschyr och en tillhörande inbjudan men svarstalong. Sen hade man ju en massa punkter som var tvugna att vara med och sen skulle fantasin flöda :-) Och även jag varit borta så mycke var jag tydligen först att lämna in :-) Glad!!! Slippa känna sig efter. Och i på Desktopen idag ligger jag i fas oxå tydligen... Kanske man är lite effektiv trots allt :-P Roligt som tusan är det iaf!!! Imon är det studiedag= ledig!!! Fast har ju lite planer iaf... På förmiddagen ska jag ut till Terese och sen vid 14 tiden kommer Linnéa och ska fixa till sina nails :-) Ska bli roligt att träffa henne igen :-) Sen imon kväll blir det plugg i Företags ekonomi B. Har prov på fredag :-S Är lite nervig för det...

Idag skulle jag ju få starta min träning på gymet :-) Men blev inte riktigt som jag hade tänkt mig :-S Har varit i kontakt medicin och lung mott. idag och dom ska kolla på mina röntgen bilder på ronden på torsdag morgon och sen ska det tas upp att min dumma hosta är tillbaks igen :-( Idag har det varit väldigt jobbigt... Spelar ingen roll vad jag gör vissa tidpunkter utan jag hostar tills jag nästan kissar ner mig... Sjukt kraftig hosta alltså :-P Men jag fick iaf inte börja träna...måste vänta tills dom har kollar in allt och ingen träning så länge jag hostar... Men gud så roligt det var att vara där nere iaf och jag är sååååå sugen på att sätta igång ju :-) Men den som väntar på något gott....

Och idag var jag och Ida äntligen tillbaks på små tjejernas gympa... Gud så roligt vi hade det :-) Dret värmer så i hjärtat att se alla dessa små söta leenden!!! Men tog nog ut mig lite för mycket... Men svårt att låta bli liksom :-) Och idag hade Sanna bjudit in en annan tjej grupp i samma ålder och ja det var viss skillnad på våra grupper... Men duktiga var alla!!! Och lilla Ida kämpade på som tusan idag faktiskt...annars kan hon vara lite mammig och kramig... Sen vill hon ju gärna vissa mamma vad hon kan :-) Söting... Tyvärr slutade allt tråkigt :-( När vi precis skulle gå ut så snubblar hon och slår pannan i asfalten och knäna fick lite stryj oxå :-( Som tur var hade hon mössa som skydda lite men OJ så ont det gjorde på min lilla älskling... Och hon hade redan ont i huvudet innan :-( Men vi har tagit det lugn här hemma ikväll... Vi var ute med Nova lite och då satt Ida mest i mitt knä och kollade sen gick vi in och kollade på slutet av bolibompa... Sen var hon super trött som hon brukar vara vid halv åtta och somnade direkt... Känns lite läskigt att hon skulle sova bara drygt en timme efter hon trillat men får gå in med jämna mellan rum. Sån otur alltså...

Ikväll ska jag lägga mig super tidigt för Nova tyckte jag skulle gå upp halv fem idag och har hållit låda sen dess... Så jäklans trött är jag alltså... Så natti natt på er!!!

XOXO***

Inga kommentarer: