måndag 21 mars 2011

Full rulle...

Idag har det minst sagt varit full rulla... Och gud så tröttis jag är nu men glad att jag fixat så mycket :-)

Jag började redan 8.10 idag men Information & Layout i 2 timmar, sen dax för engelska provet...puuu...det var inte super enkelt...men det gick iaf.
Sen var det dax för lite snabb lunch för att sen skriva in mig på gymet :-) Så nu är det gjort :-P hehehe Så imon kl 12 ska jag få lite "genomgång" och mera koll på stället!!! Ska bli roligt att få komma igång :-)
Sen ringde Jullan och mådde inte så bra tydligen :-( Så fick åka och hämta henne och köra hem henne. Sen var det dax för Engelsk lektion.... Så Jullan fick vara själv hemma 1½ timme...och oj så glad hon var :-) Skönt när hon är så duktig!!! På engelskan fick vi en massa läxa tills imon :-S OMG säger jag bara... Har hunnit två av tre... Så jag vet vad jag ska göra ikväll :-) Men behövde en lite paus :-P
Idag när jag hämtade Ida så var hon inte super sugen på att åka hem :-P Hon hade ju inte lekt klart...hihi söting... Men när vi väl gick ner till bilen så var hon så glad för att få komma hem hihi. Sen har kvällen bestått av disk, matlagning och tvätt... Ja en helt vanlig kväll ;-) hehe Men en massa mys oxå :-P Tjejerna sov fixade sig helt själva och var så glada i soffan :-) Underbara!!! Och dom somnade direkt ikväll igen :-) Men inatt kom dom båda ut och sov i en varsin soffa hahaha det ser så roligt ut när vi vaknar tycker jag :-P

Idag har tyvärr min hosta blivit mycke värre... Känns inte som detta kommer att ta slut :-( Hostar så mycke och kraftigt att det känns som man ska pinka ner sig ju :-O Och har fått massa mer slem i halsen :-( Blir så jävla arg att det inte vänder... Och nu tar jag alla mediciner som dom sagt förutom 2 doser av 4 från brikanylen... Jag kan inte köra bil om jag tar den...skakar som tusan...så den tar jag när jag kommer hem direkt ist. Tröttare än tröttast på detta!!!!!!!!!!!

Nej nu ska jag fixa den sista uppg. så jag kan lägga mig i tid.... Börjar kl 8.10 imon med :-S



"Jag var iaf först tills allt kom förbi :-P" Wille bygglov hahaha

XOXO***

Inga kommentarer: