lördag 5 mars 2011

Skakigt värre...

Gud så jag ska vara skakig och osäker i kroppen... Trodde det skulle lägga sig efter några dagar...men inte... Idag har jag iaf lyckats duscha och fixa till mina söta tjejer som skulle iväg och fira sin farbrors 30-års dag. Och dom blev så söta... Mitt hjärta skiner när man ser att dom tycker dom själva ser "fina" ut.
Så här blev några av bilderna!!!

Söta Ida!!!


Söta Julia!!!





Mina sötingar!!!




Annars har vi bara fixat lite här hemma, och naturligtvis klippt och klistrat födelsedags kort... Dom är så söta när dom sitter och tänker och fixar :-)
Det har varit "dansuppvisning" i omgångar och många sköna skratt... Dom är så duktiga :-) Och jag älskar att se när det lyser så i ögonen på dom av glädje!!!

Nu ikväll sover dom hos farmor och farfar :-) Det såg dom fram emot :-)

Eh...idag har jag inge roligt att skriva.... Allt känns brar långsamt och tråkigt.... Jag vill så mycke mera än vad kroppen orkar.... Plus att jag missade ju Hedda och Lovas fina dop idag :-( Men kändes skönt att höra att det blev lyckat och att alla blev nöjda.... Det kommer finnas något fint till er båda sötingar snart... Så fort mina ben tillåter :-)

XOXO***

Inga kommentarer: